Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal feire til svigermor.. Ahh, gruver meg så det knyter seg i magen! Tror dette må være første gangen i hele mitt liv jeg har gruvd meg til julaften. Har alltid feiret hos mamma og pappa, så det blir rart å feire hos noen andre, som jeg strengt talt ikke liker så veldig godt :-s
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg skal også feire hos svigerforeldrene mine. Det blir min første jul uten mamma (til tross for at jeg er 33 år).. Jeg gruer meg nok også litt, men jeg tenker som så at det er på tide, og at det bare er sånn livet er. Det blir nok ikke helt jul i år, men nå er jo jula for ungene. Vi voksne får ta oss sammen:-) Lykke til med feiring hos svigermor. Jeg tipper du greier å kose deg litt hvis du legger fra deg endel forventinger om hva jule skal være.. Det blir ikke sånn i år...
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg skal også feier jul hos svigerforeldrene mine for første gang, første jula sammen med samboeren min og første jula uten mamma og pappa. Jeg tror det kommer til å bli veldig koselig ) Selfølgelig blir det sikkert annerledes enn det jeg er vant til, men jeg har ett veldig godt forhold til mine svigerforeldre, så dette kommer til å gå helt fint. Mine foreldre er i Thailand i år, men neste år så blir det julaften hos dem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal feire hos min bestemor Var der ifjor også, så i år var det egentlig svigers sin tur, men pga kort tid og lang reisevei droppa vi det. Så da blir det hos bestemor, og det gleder vi oss til )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 hjemme sammen med min mann og mine barn. Min mor er av den oppfatning at hun ønsker barnefri jul=( så etter jeg fikk barn selv så har ikke jeg feiret med min mor,. Dette var litt tøft da jeg var alenemor for noen år siden..for da var det bare meg og de!!! svigermor er ikke glad i julen, så hun drar til syden... derfor er bare min mann og våre tilsammen 4 barn=)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal også være hos svigers julekvelden. Er veldig spent på hvordan det blir, for også for meg er det første året jeg ikke skal hjem til mamma. Det blir nok litt rart, men tror det blir koselig likevel jeg... Og så bor svigers bare 500 m borti veien her, og i og med at jeg er høygravid er det kjekt å slippe å reise så langt, få sove i min egen seng, samt ha muligheten til å slappe av litt (ingen barn på samboeren min sin side enda, så blir vesentlig roligere enn å tilbringe hele dagen sammen med alle tantebarna mine). Det jeg gruer meg litt til er å pakke opp gavene. Hos oss har alltid det gått på rundgang, en pakke av gangen, slik at vi har kost oss med gavene hele kvelden. Hos svigers pleier de å dele ut alle pakkene og pakke opp sine egne gaver i en fei. Det innbiller jeg meg blir litt stusselig, men samboer har sagt at vi kan pakke opp sammen da (får jo tross alt en del gaver som er til oss begge også), så da går det sikkert greit.... Dessuten har det egentlig aldri vært noe alternativ. Samboeren min feiret sammen med min familie i fjor, så nå er det svigers sin tur. Ingen av søskenene mine skal hjem heller, så mamma skal til søsteren min på julaften.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal feire hos svigers, noe jeg gleder meg til da de er kjempehyggelige folk som er veldig glad i jul:) Er annethvert år hos mine/hans forledre, synes begge deler er kjekt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå