Bride09 Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hei=) Hvordan går det med dere kommende mai 2010 mødre? Jeg var på ultralyd forrige torsdag og fikk endret termin min til 14.mai. (Hadde termin 22.mai før UL). Inne i magen så jeg en liten krabat som sprellet og koste seg. Vi ville gjerne vite kjønnet, men den lille ville ikke vise seg frem. Lå i seteleie, så det lille vi så kunne ligne ei jente. Men uansett, det viktigste er ikke kjønnet, men at babyn hadde 10 fingre og 10 tær.. Alle de kjipe graviditetssymptomene har begynt og gi seg..Kvalmen og trøttheten er så og si borte =) Det er nå bare deilig å være gravid.. I forrige uke kjente jeg de første sparkene- helt merkelig å kjenne.. Til morgen i dag oppdaget jeg litt melk i brystene også... hmm..er ikke det litt tidlig? eller hvordan er det hos dere andre? GOD JUL =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Hei:) Jeg har også termin 14 mai 2010:) Var på ul 10 desember, og alt så bra ut med den lille. Kjempe morro å se henne sprelle. Og ekstra stas at det er jente, siden vi har en gutt fra før av. Men kjønn er ikke viktig for meg heller. Det viktigste er at babyen er frisk. Har selv kjent spark siden jeg var 11 uker på vei. Men jeg er andre gangs gravid. Og kjente spark så tidlig som i uke 14 med nr 1. Litt melk i brystene er ikke uvanlig når du er rundt 20 uker. Har selv hatt gul melk helt i fra starten av.
TBmaibaby2010 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Har termin 31.mai er altså 17 uker på vei, skal på UL på nyåret. Er veldig spent på om min termin også blir flyttet bakover, føler det liksom bare litt på meg selv om dette er første gang. Går med morgen kvalme, så og si uansett når jeg skulle stå opp på døgnet, og sliter litt med ryggen. Blir også veldig fort sliten. Har kjent liv og spark siden 14 uke. Nå kommer det bare oftere og oftere for hver uke, ja, det er helt merkelig og ubeskrivelig! En fantastisk opplevelse! Gleder meg masse til UL og er spent på kjønn men det spiller ingen rolle hva det er. Det er som du sier det viktigste er at alt står bra til! Hm, melk har ikke jeg merket noe til, men har hørt om andre tilfeller hvor de har merket det tidlig!
Frk Harepus Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Hei hei, var på privat UL i går og fikk vite at det er en liten gutt denne gangen. Har en pike på 2 år, så nå blir vi en skikkelig A4 familie:-) Har termin 25.mai.
sweety72 Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Hei, jeg hadde termin 7 mai ,men ble flyttet til 5 Mai. Glad at ble 2 dager mindre ventetid. Gleder meg så mye til hun lille kommer. Vi får en jente. Eneste jeg ønsker at hun er i god form og har god helse. Det var så koselig når hun vinket med hånda fra magen.Såååååå søt. Kvalmen har gått over, men har litt vondt i ryggen. Hun hadde gjemt ene hånda, så jordmord måtte lete fram å finne det, hadde lagt under nakken.I dag starter jeg i uke 22, så koselig å se at tiden går framover og det går bra med hun lille. Jeg vet ikke om andre men jeg nedteller dag for dag og det virker som tiden går veldig sakte.Jeg skal på UL i uke 24 siden jeg er med i STORK posjektet som er i denne bydelen jeg bor i. Jeg og mannen min gleder oss til å se henne igjen. Jeg har kjent noe bevelgese siden uke 18, men til og med nå kan jeg bare si at det er ikke sånn hard spark som mange nevner. Men kansje det jeg kjenner er spark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå