Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Skriv ned flausene deres, alle sammen, så får vi en morsom tråd
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Huff, det tror jeg må være den gangen for 8 år siden som jeg var så oppover øra forelska i en god kompis som jeg også delte leilighet med. (Vi var flere som bodde der.) Sent en kveld hadde jeg drevet og sendt noen meldinger frem og tilbake til ei god venninne, og meldingene dreide seg så klart OM HAN. Og så var jeg litt ukonsentrert et lite øyeblikk, og ved en feil så sendte jeg en av meldingene TIL kompisen min som jeg var så forelska i. I meldingen stod navnet hans, og i det jeg skulle sende den, sendte jeg den til det navnet jeg nettopp hadde skrevet i meldingen. Oppdaget det med en gang, og lusket med inn på rommet hans hvor han lå og sov for å prøve å slette meldingen før han oppdaget den, men i det jeg kom inn på rommet hans og begynte å romstere rundt for å finne mobilen hans, så våknet han. Herregud, så vanvittg flaut, da måtte jeg tenke fort! Jeg fant på at jeg hadde sendt en melding til han som egentlig skulle til en jeg "liksom" var forelska i, så jeg spurte pent om jeg kunne få slette den fra telefonen hans før han leste den. Jeg kan ikke huske helt hva som skjedde, men jeg tror jeg fikk slettet den. Huff, dette var ekstremt pinlig. Hehe! Jeg var bare 21 år da!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg hadde flyttet inn i ny leilighet, og jeg inviterte vennene mine på middag (vi var 9). Hadde ordnet og styret, vasket, ryddet, kjøpt nytt bord, og gleda meg virkelig til 'voksen' livet og servere vennene mine middag i min egen leilighet. Maten ble svidd!!!! og servert, jeg merket det ikke før den var servert. Det var flaut :/
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Var sikkert rundt 13 årog gikk ombord på ei ferje, og fikk øye på en god kompis som satt og strekte seg nede i salongen. Lista meg bak han og kilte han under armene.. Han snudde seg, og jeg hadde aldri sett han før... Perpleks som jeg ble over dette trynet jeg aldri hadde sett før, satte jeg meg ned på siden av han og begynte å vogge fram og tilbake, som jeg hadde sett psykisk utviklingshemmede hadde gjort.. Satt der i alle fall i 5 minutter og lata som jeg var psykisk utviklingshemma, (for i mitt eget lille hode var det den eneste logiske forklaringa og unnskyldningen for å kile ukjente folk under armene) Sprang opp på dekk etterpå og kom meg jævla fort av den ferja.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Var hjemme hos mor og far og glemte å stenge av babycallen da vi la oss. Og det gikk jo som det gikk, jeg og mannen hadde sex og mamma og pappa hörte alt! De skjönte nemlig ikke hvordan de skulle skru av den! Pinlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå