♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Er så redd for at det er noe jeg skal glemme å kjøpe he heskal ha mange gjester
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 oj, det spørs jo hva du tenker å servere og om de skal få flere måltider (middag, lunsj, frokost) Husk masse pålegg i så fall, mye drikke (kaffe, te, brus, farris, julebrus osv), nok kjøtt/fisk og tilbehør (sauser, grønnsaker, tyttebær, smør til både frokost og evn matlagning), nok servietter og lys.. tja.. Lykke til med handelen og goood jul!
2smågull Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 masse pålegg. litt annet enn vanlig ost.. hehe. lefser,kremfløte,grøt,ribbe,pølser,poteter,surkål,rosenkål,sylte,sennep,julegodteri som marsipan og sjokolade. nøtter,klementiner. julebrus. + alt av vanlige ting som melk, halvstekt brød, dopapir og slik. +++++ masse anna!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 SJOKOLADE! hehe, neida, på vår matliste stod det blant annet: brus, juleskinke, poteter, brun saus, surkål, sylte, pølser, lomper, godis, dessert, brød. Dette var nok en brøkdel:)
erteposen + 4 Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Det er helt umulig å svare på, men jeg har skrevet en meny for de første dagene og har overført det til handlelisten. Jeg tok en sjekk i skap og skuffer, og passa på at jeg har basisvarer som olivenolje, salt osv. Typisk at det blir tomt. Godt med pålegg og massevis av egg, melk og juice er det viktigeste her i huset:)
Miramor Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 brus nøtter medisterkaker el. deig hvis jeg lager selv medisterpølser sennep fløte multer brød melk is pålegg edamer norvegia juleblader aviser egg surkål svisker kaffe poteter tomat agurk salathode klementiner appelsiner bananer epler sylte lammerull laks brun maisenna til saus +flere ting som jeg kommer på etterhvert PUH
* 5 om dagen * Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 min hanlglelapp,som lucas på 3 år kaller den :-) består bare av nøtter og en pk bordsmør nå.... men tror jeg skipper nøttene.... ellers er det lurt å sette opp en oversikt,for hver dag, og hva dere skal spise,også gå igjenom å se hva du trenger.... et møysommelig arbeid, men det lønner seg, for er ikke mye å få kjøpt på 4 dager....
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2009 åh tusen takk da var det allerede flere ting som jeg hadde glemt å skrive opp he he. Det var lurt detta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå