3småtroll♥ Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Syns det er så vanskelig med gavene til våre foreldre i år! De er jo av den generasjonen som "har alt" og lommeboken vår er heller slunken om dagen..... Men fikk en cd som jeg vet at mamma liker på jobb så tenkte jeg skulle gi henne den og en flaske vin. Er det litt kjipt eller er det en grei gave tro? Fant selvfølgelig en fin Nordheim overtrekksdress til pappa på tilbud så han får jo en ordentlig gave, men de ønsker seg jo ingenting....
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 aner ikke jeg. Det spørs jo litt hvor mye dere pleier å gi. Men jeg tror de fleste foreldre ikke tenker så nøye over hva de de får bra barna sine--altså hva det koster... Er hun glad i musikken og liker vin, så burde det jo passe perfekt. Hva med å slenge med et gavekort på gratis husvask eller klippekort på klemmer fra barnabarna eller noe i tillegg? (skjønner at ungene klemmer hvem de vil, når de vil, men tenkte det kunne være en artig greie) eller at ungene lager noe julepynt eller no i tillegg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg syns det var en fin gave, jeg, eller som Rampongi sier - legg ved et hjemmelaget gavekort. Føler du det er for lite likevel så er det ikke fryktelig dyrt med et stykke ost og kjeks ved siden av, så har hun seg en virkelig helaften ;oD
3småtroll♥ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Ja- barna lager en liten ting ved siden av:) så da er vel gaven grei da... Kanskje et gavekort på husvask fra meg også-god idè:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå