Gå til innhold

Flaut problem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 uker på vei med nr 2. Har en gutt på 3 år. Ca midtveis i forrige svangerskap fikk jeg hemmorider. Dette plaget meg ganske mye siste delen av svangerskapet og har fortsatt vært et problem inntil gutten min var ca 2. Nå begynner jeg å merke tendensene allerede. Skrekk og gru. Magen er treg og da kommer det med en gang. Hva kan jeg gjøre...... Vet jo at mye vann, fiber, frukt, biola, rosiner ovs er bra. Gjorde alt dette forrige gang, men det kom jo likevel.

Har legetime for første kontroll i romjula, skal ta motet til meg og snakke med legen om problemet da. Gjorde ikke det forrige gang. Men orker ikke å få svangerskapet delvis ødelagt av dette vonde problemet. Forrige gang hadde jeg ellers ingen "plager" og var i kjempefin form. Men dette med hemmoridene ødela så mye. På slutten var det vondt å sitte, gå, ja nesten alt ble ubehagelig og vondt.....

Er jo et problem jeg synes er flaut, det må jeg inrømme. Noen med noen geniale tips til en stakker? Takker for alt som kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff jeg sliter med det samme.. eneste som hjelper litt er vist jeg tar litt levolak etter store måltider og smørere endetarms åpningen med hvit vaselin som fås kjøpt på apoteket før jeg går på do å gjør nr 2..

håper dette kanskje kan hjelpe deg litt også..

Skrevet

Takker for tipset. Grusomt problem. Ikke noe man kan si til "folk" helelr. Alle spør jo etterhvert hvordan har du det? Ryggen, magen, kvalme? Ingen spør hvordan det går med baken..... Og ikke vil man si det heller. Så står man der og skal liksom gløde og være i finfin form, men kan ikke si hva som er vondt...... Kjedelig er det!

Skrevet

jeg synes ikke homoroider er noe flaut. Det er noe de aller fleste har en eller flere ganger i løpet av livet sitt. Det er bare ikke noen som tør å opp det temaet, men hvis du gjør det så vil du høre at nesten alle har hatt det allerede :)

De selger også krem mot dette reseptfritt på apoteket. Om du tar det opp med legen, så tror jeg ikke h*n kommr til å se rart eller noe slikt på deg. Ta det opp og få fikset på ditt midlertidige problem :)

Skrevet

Skal jeg fortelle deg om en ekstremt flau ting? Å som også muligens hjelper?

Dette kan jeg overhodet ikke garantere for men fikk *tips* av en veninne som hadde dette problemet men har ikke prøvd dette selv siden jeg ikke har vært noe plaget med hemorider.

Hun hadde kjøpt seg for lenge siden et sånt vibrerende egg(er vell sånt man kjøper på kondomeriet eller sånne plasser).

Hun brukte dette 1 gang daglig i 2 minutter men flaut nok å merklig nokk ikke i vaginan..Men i analåpningen.

Vet dette høres helt sprøtt ut men hun har hatt 3 svangerskap å 1 svangerskapet var hun vilt plaget med hemorider men ikke i de 2 andre etter at hun prøvde dette trikset..

Sorry om dette ble et veldig ekkelt innlegg men jeg ville bare tipse dere..

Kan tenke meg det ikke er særs behagelig å gå med dette problemet.

Lykke til i svangerskapet jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...