Gå til innhold

Flere som er usannsynlig trøtt????


Tessa-81

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg var trøtt med førstemann og, men denne gangen er det mye mer. Jeg sovner ni halv ti om kveldene i sofaen, midt i filmer og spennende program. Jeg sover syv åtte timer om natten og kan glatt sove to timer på dagen og likevel sovne på kvelden. Trener og spiser regelmessig og sundt. Er tung i hodet og føler meg enkelte dager dårlig, som om jeg brygger på noe. Kjenner jeg har best av å ha det veldig travelt, da føler jeg meg faktisk piggere. Denne juleferien tar knekken på meg :-/ Bare lurte på om flere som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene.

Jeg er også konstant trett! Kan ikke huske det fra forje svangerskap, men da kunne jeg styre dagene selv også da. Jeg også spiser sunt og prøver å ta vare på meg selv. I begynnelsen ventet jeg bare på at trettheten skulle slippe tak, men det har den ikke gjort. Jeg sovner i 9 tiden på kvelden, sover gjennom natta og må gjerne hvile 1-2 timer i løpet av dagen også.. Phu..

 

Trodde gjerne at etter eksamensstress og ferie skulle energien komme tilbake, men nå to uker etter siste eksamen er jeg fremdeles like trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig m jer begge må jeg bare sige... Jeg er også vanvittig træt. Har også en fra før af og det er måske det som gør hele forskellen.... jeg står meget tidlig op m ham. Og i tillæg vågner han engang eller to på natten. Men jeg har mulighed for at sove på dagen hvilket jeg ofte gør en time eller to... har hørt fra andre flergangsfødende at det er et vanligt problem....

I er m andre ord ikke alene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å få høre det fra flere og at det er vanlig særlig for oss flergangsgravide! Jeg sover gjennom natten jeg og, men toåringen våkner halv syv syv og ligger en time i sengen med oss og prater og koser oss. Så står jeg opp med han, Da jeg var i praksis var jeg oppe i fem tiden og gikk i ett enkelte dager, og ikke sov jeg på dagen, men sovnet ni hver kveld. Nå er det roligere dager og soving på dagen og tidlig kvelden nå og. Synes det er så trist å legge seg i en kald tom seng, kan jo ikke forvente at samboer skal legge seg sammen med meg heller så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja! Fant ut at jeg manglet b12 og fikk injeksjoner. Følte meg tidligere veldig utmattet og trøtt, nå bare litt trøtt. Det hjalp veldig,hvert å skjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...