Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hvor mye veier dere? Gjør dere dette hele året? Jeg har akkurat begynt med dette å tenker at etter jul så er det over. Da skal jeg bli flink pike igjen. Jeg er 160cm høy og veier 47,5kg. Føler jo ikke at jeg har vondt av å legge på meg 2-3kg til akkurat.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 60 kg,er 1.60 høy...trener mye og derfor er det mye uskler her,men jeg spiser det jeg vil og trening er kun for at jeg liker å holde meg i form,kondis messig
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Jeg gjør det hele året. Er 164 cm og 69 kilo, hatt stabil vekt lenge.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Høres ikke ut som de over her spiser snop og middager med sauser hver dag. Jeg er 175 høy og veier 89 kilo. (Fikk barn for 10 mnd siden.) Har ikke trent på lenge, men har en kraftig beinbygning, så folk ser ikke å meg som feit for det. Men jeg føler meg feit, og skal slutte med snop og begynne å trene masse etter nyttår. Har lagd en "avtale" med mannen min nemlig. Han har en ting han skal slutte med, og jeg skal trene min. 3 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 jeg spiser ikke snop hver dag, men mer enn i helgene. Vi spiser ikke middag hver eneste dag heller, men iallefall 4 dager i uken, og da er det alltid med saus, viss ikke vi har pizza eller sånne ting da. jeg er 167 og veier 70 kg når jeg ikke er gravid, har veid det i 6 år nå.. så vekta er stabil selv om jeg ikke trener stor eller spiser spesielt slankende mat....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Jeg spiser godteri hver dag. Og lager sausemiddaer ofte og gjerne kyllingkubber og hjemmelagde hvitløksbrød med rømmedressing til kvelds. Veier 56 kg og er 1,71 høy. Men jeg drikker ikke brus og spiser aldri chips. Og heller ikke farget vingummi godteri. Kun kaker og skokolade.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er 180 og veier 102 kg. Flink neste år!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er 1.60 høy og veier 53 kg. Spiser snop og saus hver eneste dag, legger ikke på meg av dette. Brød derimot......
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Jeg spiser ikke snop hver dag, men oftere enn bare i helga. Spiser middag med sauser så og si hver dag. Hvis ikke jeg er lat og bare kjøper fast food... Spiser det jeg har lyst på, når jeg har lyst på det!! Og jeg spiser mye. Er forøvrig 165cm høy og veier 63-65 kilo
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 jeg spiser alt for mye godteri og er fryktelig glad i saus. Jeg er 162cm og veier 64kg
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 HI, du er jo undervektig. Definisjon av Body Mass Index (Kroppsmasseindeks) * Lavere enn 18.5 betegnes som undervekt * 18.5 til 24 er normalt område * Høyere enn 25 er overvekt, med økt risiko for sykelighet * Høyere enn 30 betegnes som fedme Din BMI er 18- altså undervektig.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Hvordan kan dere ikke ha middag hver dag? hva slags kosthold er det dere lager for barna deres?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #16 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har aldri tenkt over vekten, unntatt en gang da jeg var som deg, HI. Jeg er 161 og ca 59-60 kg. Helt passelig, syns jeg. Den gangen jeg var 47 kg, var jeg desperat. Venninna mi kalte meg anoreksiapasienten sin...... Til slutt klarte jeg å legge på meg. Jeg så jo ut som et beinrangel. Tynnere enn de utstillingsdukkene i butikkene. En kunne like gjerne hengt klær på en kleshenger, som å ta de på meg..... Ingen BH var liten nok. Det var press og problemer som gjorde at jeg var så lavt i vekt. Far til ungene var ikke helt grei, for å si det sånn.... Men jeg har alltid spist det jeg har lyst på, og det innbefatter sauser og snop. Alt etter lyst og behov:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 Jeg elsker saus, og spiser det til middag i 95 % av tilfellene, og jeg trykker i trynet på sjokolade hver dag. og brus og kanskje smågodt i helgene. Men eter aldri chips og peanøtter og sånt.. Jeg veier 49,5 kg og er 1,59 høy.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #19 Skrevet 22. desember 2009 Spiser saus til de middager det passer seg. Spiser masse godteri og junk hver dag. Og drikker mye brus. Trener aldri (hmmm, nyttårsforsett?) 175 cm er jeg og veier 60kg.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #20 Skrevet 22. desember 2009 ehhhh.. nei? Hva skulle det være? Jeg bare fortalte om meg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #21 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er 167 høy og veier 49/50, jeg er undervektig og sliter med å få vekta opp. Jeg har to små barn, 1 og 3 år. Jobber i bhg, ca 50 %, har vikariert en del i 100% stilling siste 2 mnd. Jeg trener ikke, går ikke så veldig mye. Desverre har jeg motsatt problem flere av dere antagelig, jeg er IKKE redd for å gå opp og har ikkenoe nyttårsforsett med vekt. Jeg er så lei av å alltid bli spurt om jeg er syk osv.. Det aller beste jeg kan få til middag er pizza med MASSE rømme, kokte poteter og blomkål med masse smør og rømme, Lasagne, hamburgere, kjøttkaker, fiskepinner, fiskegrateng osv... Jeg elsker mat og jeg elsker smør og rømme, legen min sier jeg er et lite mysterium, de har ikke funnet noen grunn for vekta mi ennå.. annet enn evt at jeg har ekstrem forbrenning eller noe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #22 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er 172 høy og veier 50 kilo
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #23 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er 175 høy og veier 79kg (og skal føde om to uker) Spiser normalt, ikke fanatisk. Tenker ikke så fælt over at noe mat er "fy" eller "ok" Spiser vanlige måltider, og er det saus til middagen så spiser jeg selvfølgelig også av den. Sjokolade spiser jeg når jeg har lyst, og kanskje blir det en bit daglig, men jeg spiser faktisk ikke mer enn EN bit (f.eks en Twist eller tilsvarende str) Beveger meg normalt, prøver å gå mye i stedet for å bile overalt. Jogger når jeg ikke er gravid (en gang i uken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå