Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Synes det går helt greit å være alenemor med 2 små uten nettverk og med full jobb og ingen avlastning til vanlig. Er selvfølgelig grusomt ensomt på kveldene etter leggetid, der man sitter alene kveld etter kveld uke etter uke. Men nå i disse juletider er det ekstra vondt. Det er en uke siden det ble mest sannsynlig slutt med kjæresten (sier mest sannsynlig fordi han ikke gir meg klare svar på noe som helst, men bare trekker seg unna). En kjæreste som vi hadde planer om å flytte sammen med etter jul, og ha ordentlige familie med hans og mine barn. Jeg bor på et nytt sted, der jeg ikke kjenner noen. De fleste her er i vennekretsen til kjæresten, og er derfor skeptisk til meg fordi det går så dårlig mellom oss. Familien min bor i utlandet, og kan ikke komme på besøk. Så jeg ender med å feire jul alene, fordi de vennene som skulle besøke meg i jula, må plutselig noe helt annet, og kan ikke komme. Er kanskje litt barnslig å tenke sånn, men jeg er lei. Lei av å være alene, lei av at faren til ungene aldri tar kontakt med dem (han bor på den andre kanten av landet). Lei å aldri få avlastning, selv om jeg klarer meg, både praktisk og økonomisk. Lei av at helsa skranter og det sliter meg ut, uten at legen gidder å bry seg og gi meg medisin som virker. Lei av å alltid være alene, aldri ha en armkrok eller noen å snakke med/gi en klem til. Jeg er selvfølgelig lykkelig for at jeg har jobb, friske barn, grei økonomi og sånt. Men er virkelig på gråten hele tiden nå før jul. Beklager syting
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Må nok holde meg hjemme på grunn av at jeg jobber hele romjula, ble nå invitert av noen venner som bor langt herfra, men flybilletter er dyrt. Takker for omtanken
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Bare koselig. jeg bor på sørlandet,så om du er i nærheten må du bare ta turen. her er det mat og kos i fleng og vi er ikke så gaveinspirerte - liker å gi noe,men ikke i tusen kroners klassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå