MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Har i hele dag hatt utrolig vondt i ribbena... når jeg puster, eller gjør store bevegelser stikker det til, akkurat som om det skulle vært brukket... greit babyen presser på, men skal det virkelig gjøre så sykt vondt? Når jeg tar på ribbena er det kjempe ømt og vondt på høyre side... burde jeg sjekke det opp kanskje, eller må jeg regne med at det kjennes ut som brukkede ribben? er 30+1... har ennå ikke vært plaget med at babyen sparker opp i de... da hadde jeg kanskje skjønt det... har vært vanskelig på jobb i dag...
Elis84 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg hadde også en periode med sykt vondt i ribbeina. Dette var på venstre side da og blei MYE bedre da magen sank endel nå i uke 36. Men vondt oppe i magen på høyre side, kan visst være et tegn på svangerskapsforgiftning hvis du har noen andre tegn på det i tillegg. Håper det bedrer seg på deg snart! Klarte ikke sitte på forelesninger på grunn av ribbeina jeg. Kjente heller ikke til noe spark der, så tror bare noen har livmora høyere oppe enn andre. Legen min sa at ribbeina utvidet seg.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Takk for svar! Ja, det kan faktisk kjennes ut som av ribbena utvider seg/ flytter på seg... er nok pga presset... i går så virket det som han flyttet seg litt på kvelden, å da blei det ikke vondt lenger... har ingen tegn til svangerskapsforgiftning, så tror nok det er kun presset... men må jo holde øye med det, å se at det ikke er noe annet... får man ikke vondt i magen om man har svangerskapsforgiftning? å ikke bare ribbena?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå