Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hvor mange her jobber lillejulaften? Når kommer dere hjem fra jobb da?
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg maa jobbe, men jeg kan jobbe hjemmenifra. Jeg skjuler meg paa "hjemmekontoret" fra 6 til 11
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Har mammapermisjon, men har alltid måttet jobbe lille julaften ellers. Enkelte julaftner også.. eller, på dagen da...
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 I år har jeg fri lille julaften, men skal jobbe hver dag i romjulen.
___ Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Jeg må jobbe en 2-3 timer, men begrenser det til det aller mest nødvendige.
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Er i perm nå, men nei, så lenge jeg fortsetter som lærer så kommer jeg vel aldri til å ha arbeidsdag på en lillejulaften :-)
Sånn kan det gå Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Jeg jobber både lille juleaften og i romjula. Kommer hjem fra jobb bortimot halv seks.
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Hadde jeg ikke vært sykemeldt så hadde jeg vært på jobb. Bhg er bare steng på julaften, 1 og 2 juledag, nyttårsaften og 1 nyttårsdag
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Hadde jeg hatt senvakt, så hadde jeg vært hjemme ca. ti på fem.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Mannen har en vanlig åtte til fire jobb, og jobber full dag på lille julaften. Han har fri julaften og nyttårsaften, samt røde dager. Ellers jobber han hver ukedag, også i romjula. Jeg er sykemeldt for tida (hyperemesis). Jobber vanligvis tre døgn, en uke fri, fire døgn, en uke fri. Uansett om det er hverdag, helg eller jul. Så hvis turnusen min treffer lille julaften, eller julaften for den saks skyld, så er jeg på jobb ja:)
Gjest mphs Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Ja. Jeg jobber til 13.30 og er vel hjemme rundt 14.10-14.40 alt etter hvilken buss jeg rekker. Skal også jobbe to dager i romjulen.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 Er jo ikke helligdag så ja, jeg gjør det. Skal jobbe fra 3 til 8
petite fleur Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er lærer, hadde siste arbeidsdag i går.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Jeg jobber desverre til kl 21.50 da (er sykepleier)
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #16 Skrevet 22. desember 2009 Er jo vanlig arbeidsdag. Jobber fra 8-16 den dagen, julaften stenger vi 13, så da er vel vakta til 13.30, ca.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 Jeg jobber vel til 16 i morgen. Hadde jeg hvert ansatt skulle jeg hatt fri:) Som jeg alltid hadde før.....
Miztery Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 Jepp, må nok jobbe.. Men avspaserer to timer, og får gå hjem klokken 2! Og har da fri helt til mandag 28.12!
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #19 Skrevet 22. desember 2009 Vanlig arbeidsdag her, men slutter nok av i 15-tida, en time tidligere en ellers.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #20 Skrevet 22. desember 2009 Jeg jobber 08 til 16 imorgen og 9 til 15 alle dagene i romjula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå