Gå til innhold

Jobber dere lillejulaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her jobber lillejulaften? Når kommer dere hjem fra jobb da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg maa jobbe, men jeg kan jobbe hjemmenifra. Jeg skjuler meg paa "hjemmekontoret" fra 6 til 11 :)

 

 

Skrevet

Har mammapermisjon, men har alltid måttet jobbe lille julaften ellers. Enkelte julaftner også.. eller, på dagen da...

Skrevet

I år har jeg fri lille julaften, men skal jobbe hver dag i romjulen.

Skrevet

Jeg må jobbe en 2-3 timer, men begrenser det til det aller mest nødvendige.

Skrevet

Er i perm nå, men nei, så lenge jeg fortsetter som lærer så kommer jeg vel aldri til å ha arbeidsdag på en lillejulaften :-)

Skrevet

Jeg jobber både lille juleaften og i romjula. Kommer hjem fra jobb bortimot halv seks.

Skrevet

Hadde jeg ikke vært sykemeldt så hadde jeg vært på jobb. Bhg er bare steng på julaften, 1 og 2 juledag, nyttårsaften og 1 nyttårsdag

 

 

Skrevet

Hadde jeg hatt senvakt, så hadde jeg vært hjemme ca. ti på fem.

Skrevet

Mannen har en vanlig åtte til fire jobb, og jobber full dag på lille julaften. Han har fri julaften og nyttårsaften, samt røde dager. Ellers jobber han hver ukedag, også i romjula.

 

Jeg er sykemeldt for tida (hyperemesis). Jobber vanligvis tre døgn, en uke fri, fire døgn, en uke fri. Uansett om det er hverdag, helg eller jul. Så hvis turnusen min treffer lille julaften, eller julaften for den saks skyld, så er jeg på jobb ja:)

Skrevet

Ja. Jeg jobber til 13.30 og er vel hjemme rundt 14.10-14.40 alt etter hvilken buss jeg rekker.

 

Skal også jobbe to dager i romjulen.

Skrevet

Er jo ikke helligdag så ja, jeg gjør det. Skal jobbe fra 3 til 8

Skrevet

Jeg er lærer, hadde siste arbeidsdag i går.

Skrevet

Jeg jobber desverre til kl 21.50 da (er sykepleier)

Skrevet

Er jo vanlig arbeidsdag. Jobber fra 8-16 den dagen, julaften stenger vi 13, så da er vel vakta til 13.30, ca.

Skrevet

Jeg jobber vel til 16 i morgen. Hadde jeg hvert ansatt skulle jeg hatt fri:) Som jeg alltid hadde før.....

Skrevet

Jepp, må nok jobbe.. Men avspaserer to timer, og får gå hjem klokken 2! Og har da fri helt til mandag 28.12! :D

Skrevet

Vanlig arbeidsdag her, men slutter nok av i 15-tida, en time tidligere en ellers.

Skrevet

Jeg jobber 08 til 16 imorgen og 9 til 15 alle dagene i romjula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...