Fru_Pigalopp Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hvordan skal jeg få den penest mulig? Nå henger den til tørk og jeg planlegger å stryke den før den er helt tørr, for det har jeg fått med meg er lurt. Noen som har andre stryketips til en uerfaren husmor i julestria?
moe_ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Full guffe på strykejernet og stryke den når den er fuktig. Hvis brodert, stryk den på baksiden.
Gjest irismor Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Gjør som moe_ sier da blir resultatet veldig bra :-)
Fru_Pigalopp Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Takk og takk Gruer meg max...den er svææææær :S Skal jeg stryke den når den er akkurat tatt ut av vaskemaskina, eller når den er halvtørr?
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Da er vi to! ;-) Gruer meg til å stryke svææær duk jeg og, hehe...
Fru_Pigalopp Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2009 Vi får holde motet oppe Det er jo bare jul en gang i året Hadde jeg bare pella megav gårde og fått den levert inn på rens etter jul i fjor, så hadde jeg jo sluppet. Har bare meg selv å takke God jul alle sammen!
Collette Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Spray den med sånn strykespray. Det er helt magisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå