Gjest Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Når jeg våknet i dag tidlig, var jeg helt fin. Tok meg en dusj og fikk på meg klær. Sokkene har blitt en kamp hver morgen. Litt senere begynte jeg å kjenne det litt i underlivet. Kjennes ut som det er noe som presser ned i bekkenet. Jeg kjenner det nedover lysken og lårene. Innimellom stråler smerter/ubehag nedover mot underlivet og nederst i korsryggen. Akkurat som det er et belte over korsryggen Hva kan dette være? Fortsatt igjen 3 uker til termin.
NostraStoria Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Kjenner godt til det du beskriver her. Det er et par ting som gjør at du har det slik: 1. Babyen er ganske stor nå på slutten og ligger og presser ned mot bekkenet og skambeinet (v/ underlivet). 2. Bekkenløsning - vanlig å kjenne det de siste ukene, har selv slitt med det siden uke 12. Dette vil du også kjenne i lysken, nederst i korsryggen, i rumpa etc. Jeg har det slik hele døgnet, bare å nyte at du ennå føler deg fin når du står opp om morningen! Lytt til kroppen og ta det litt mer med ro, så vil du nok merke at du ikke har like mye vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå