Gå til innhold

Julebord og fest og moro


Synna_Oslo

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter.

Vi prøvde oss på første julebord forrige helg, med vår lille datter på 6 uker. Det gikk sånn passe greit. Men hun klarte ikke å sove noe særlig mens vi var der. Lurer på om det ble mye nye inntrykk, mye lyd og mennesker for henne selv om hun lå på et soverom. Ble mye ekstra grining da vi kom hjem sikkert fordi hun var overtrøtt.

Merket at det var vanskelig å være helt tilstede selv på festen, så ble mye løping fram og tilbake. Tror vi legger fest aktivitetene på hylla for en stund framver.

Nysgjerrig på hvordan dere andre opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, det må være gøy og bare komme seg ut blant folk og ha det moro...

 

Litja vår sov ikke noe spes på julaften, så da hun endelig sovnet kl 18, sov hun gjennom hele selskapet i bagen sin rett ved siden av bordet til kl ble 21:30. Hun sov rett og slett helt rundt til kl 08 neste dag. Bare noen matpauser i mellom. Helt utrolig altså... Snakk om å være utslitt.

 

Gleder meg til jeg kan dra ut blant folk igjen. Savner det. i så fall bare være med på vors i det minste. Begynner å føle meg for dummet her jeg sitter om dagene..

 

Merethe og Emilie

 

7 uker 1dg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så sov lillemor gjennom hele julaften.

Sovna ca kl 16 etter litt pupp, og sov til kl. 21

Hun lå i vognbagen i stua hvor alle sammen var, var MYE bråk rundt henne men hun sov så godt atte....var når folkene begynte å gå hjem at hun våkna :-)

 

Var litt redd for at hun ikke skulle få sove på natta men også det gikk som en drøm. Sov til kl 04 og sov etter pupp til kl 08...luksus!

 

Nyttårsaften skal vi til et vennepar så blir litt spennende å se hvordan det går der :-) Men vi satser på at det også går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...