Gå til innhold

Jeg er litt bekymret. Hva hadde dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei flott jente på 3,5 år.

Hun er kvikk og blid.

I det siste ( noen uker..) har hun klaget på at hun har vondt i beina/beinet. Spesielt om kvelden.

Hun løper og ser ingen tegn til at hun har vondt på dagtid.

Er det noe å stresse over, tror dere?

Hun regelrett HATER leger så om jeg prøver å prate med henne for å få henne til å si eksakt hvor hun har vondt osv, blåser hun det plutselig bort og sier at hun ikke har vondt og at hun ikke vil til lege..

HUn kan også sitte og leke på gulvet og si"mamma, jeg har så vondt i armen min" Hvis jeg setter meg ned med henne og tar på armen, er det plutselig ikke vondt lenger. "Jeg har ikke vondt lenger mamma og jeg vil ikke til legen"

Hadde dere tatt henne med til legen for dette? Skal sies at hun har vært ut og inn av sykehuset flere ganger grunnet noe helt annet så ,m som sagt hater hun leger og sykepleiere fordi hun forbinder dem med smerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår har også begynnt å klage på vondt i foten, sier det hver dag nesten... Blir 4 nå... Jeg har bare tenkt til å se hva som skjer.. Jenta vår var mye på sykehuset da hun var mindre, hun liker ikke folk i hvitt!!!!

Se over jul f.eks da..? Kanskje det er sonm hun andre skriver at det bare er voksesmerter...

Klem :-))

Skrevet

Jeg tenker også voksesmerter...

Skrevet

Har du prøvd å massere benet/armen? Det skal visstnok hjelpe mot voksesmerter.. Du kan jo forsøke?

Skrevet

Jeg tenkte også voksesmerter i det jeg leste innlegget ditt. Men om det ikke blir bedre over jul/nyttår, så ville jeg kanskje gått til legen. Selvom hun er redd for leger, eller ikke liker dem, er det jo uansett best å få sjekka det ut.. Men, mest sannsynlig er det nok voksesmerter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...