Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg traff ham igår da jeg hadde oppdaget at han kanskje var en annen han hadde oppgitt seg for å være og tok opp at jeg hadde sett etter ham på internett men kunne ikke finne ham på teamet som han hadde sagt han spilte for, fant bilder av en fyr som var manager og prikk lik ham men jeg så at han hadde en fødselsmerke på fjeset som ikke han jeg traff hadde. Men han fikk forklare seg, han sa han var veldig leg seg for at han hadde sagt han spilte for et stort lag osv, da han traff meg tenkte han ikke at det skulle bli noe mellom oss siden jeg bor i Norge, han forklarte at han har spilt proff før men spiller bare semi-pro nå og tjener penger ved å kjøpe hus, pusse dem opp og selge dem. Han virket veldig lei seg for det, han hadde vært bekymret for hva han skulle fortelle meg osv. Men alt annet han hadde sagt er sant, og han er kjent for de tidligere lag han har spilt for osv. Så fortalte han at i løpet av den lille tiden vi har truffet hverandre har han virkelig begynt å like meg veldig godt, han føle det er en stor kjemi mellom oss ( det gjør jeg også).. Og han vil virkelig møte meg mer og se hva det kan bli, så spurte han om han fikk komme på besøk nå i januar. Jeg liker ham veldig godt for han er kjekk, utrolig smart og virker som han er en god person. Så er det dumt av meg å la ham besøke meg her i Norge?
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Nei, det syntes jeg ikke. Nå har dere fått pratet ut og oppklart det som var. Gi han en sjanse og se hva det kan utvikle seg til:o) Kos deg masse i jula og kos deg med besøk i januar ) Ha en god jul )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg skjønte egentlig ingenting av denne historien, jeg.... Har du møtt en som sa han var proff fotballspiller i et annet land, men som ikke var det likevel? Personlig liker jeg ikke at folk lyver til meg, så jeg ville nok tenkt meg om.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Hvor mange pynter ikke litt på sannheten for å imponere litt? Spesielt med en gang man treffer noen? La han komme du :-)
♥Nemi♥ Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Hehe, det er jo litt søtt da. Siden han trodde dere ikke kom til å bli så kjent, så forstår jeg at han falt for den fristelsen.. La ham komme. Så lenge dere har fått begynt på nytt, så går det fint. De fleste pynter litt på historiene sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå