Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt skikkelig i trappa i natt. Heldigvis falt jeg på ryggen og ikke magen, men fikk en god trøkk likevel. Skulle kanskje tro at barnet i magen ville gi meg noen reale spark etter det, men det har han ikke gjort... Var innom legevakten og fikk høre hjertelyd, legen trodde alt var i orden og at babyen kanskje var i "sjokk" etter fallet.

Er forresten 23 fullgåtte uker i dag, har ikke hatt magevondt eller blødninger etter fallet. Men skulle ønske babyen ville gi meg noen tegn på at han har det bra der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å drikke masse kaldt vann?

Skrevet

Får prøve det trikset når jeg kommer hjem fra jobb, krysser fingrene for at jeg blir beroliget!

Skrevet

Ellers fikk min storesøster beskjed av legen når hun var gravid at fall var farligst for babyen hvis du landet på magen. Landet du på rumpa f.eks var de mest bekymret for at du skal skade bekkenet ditt. Babyen er visst mer beskyttet fra den vinkelen og da går det som regel bra.... Men selvfølgelig er det jo best om man ikke faller i det hele tatt.

Skrevet

ved et fall skal det en del til asså føre barnet blir skada.de ligger så gidt beskyttet.og etter som du ikke falt på magen tror jeg ikke du skal bekymre deg.

men kan du ikke ta en tlf til en lege så er du sikker?

slipper du o gtenke på det.det gjorde jeg for en uke siden da jeg fikk en dult i magen.blei engstelig vel og merke.men ikke rat i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...