Gå til innhold

til dere som HAR PERMISJON, har dere mottat pengene for desember??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte i permisjon 8 des, fikk beskje at utbetalings datoen min var den 18 des. men har ikke mottat noen penger. så jeg ringte de i går og da sa de at jeg skulle motta penger i dag, MEN NEI DA har ikke fått noe!!

er de andre som ikke har mottat desember pengene?

dere som har mottat hvilke dato var dette?

blir så forbanna på nav når de bare lover og sier at alt skal være i orden. jeg skulle trodd de kun sier de for at jeg skal legge på telefonen og slutte å masse.

nå er jeg nesten blakk og lever på omtrent på samboeren. de jeg har av penger er noen få tusen som jeg har lagt av til sykehuset.

parkering osv. skal og kjøpe ammebh på sykehuset, de er ikke akkurat billige.

takker alle som svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 17 des.

Om de sa du skulle få de idag så kan de jo enda komme iløp av dagen :)

Skrevet

Jeg fikk mine 14. eller 15. desember. Antar det er julen som er årsaken til at de kommer tidlig.

Skrevet

Ja, jeg har fått.

Gikk ut i perm 10 des jeg. Har vært mye krøll med sykepengene mine (var sykemeldt helt til permisjonen startet), så jeg har vært mye i kontakt med NAV for å purre på dem. Så jeg fikk mine penger før helga - torsdag eller fredag tror jeg.. :) Det lønner seg å mase.

Skrevet

Høres ut som om du tilhører samme NAV kontor som meg?

Jeg gikk ut 3. NOVEMBER og har enda ikke mottatt ei eneste krone. Så alle julegaver og alt til jul i år har gått fra sparekontoen vår.

Du skjønner, de kan ta ferie NÅ i NAV? Før alle andre har nesten halvannen ukes sammenhengende ferie? For det kan nødig kalles avspasering i NAV- ingen som jobber mer enn de må, tror jeg?

Jeg har ringt hver dag i halvannen uke for å få vedtaket som senest skulle være klart 26 desember, Idag hisset jeg meg litt opp, for jeg tror virkelig ikke de klarer å gjøre det lille julaften, julaften, første juledag når de ikke har klart å løfte en finger på to måneder??

Var jo fryktelig hjelpsomme da, når jeg fikk beskjed om at jeg kunne få hjelp via sosialkontoret?? Da lurer jeg på hvem som rekrutterer disse ubrukelige menneskene. Sosialkontoret er jo endel av NAV.. Herligheten- snakk om å flytte problemene sine rundt?

Jeg ble litt ufin (uten egentlig å angre), og sa at det er et slag under beltespenna å foreslå når det faktisk ikke er jeg som har gjort noe feil eller mangler noe for å få gjennomført dette.

Gidder ikke være anonym engang!

God jul!

Skrevet

Hei! Begynte min permisjon 10 desember. Fikk utbetalt som vanlig 12 desember. Da får jeg lønn fra arbeidsgiver, og NAV overfører penger til arbeidsgiver.

Skrevet

etter mange telefoner og besøk på nav kontoret, fikk jeg endelig hjelp.

jeg sende mail til nav og forklarte at nå hadde jeg kontakt de så mange ganger og hver gang hadde jeg fått beskje at alt skulle være i orden.

jeg forklarte alt på denne mailen jeg sende. kl 15.00 ringer de fra nav til meg og beklager at de ikke har gitt meg penger.

dama jeg snakket med sa hun overførte pengene med engang og at hun hadde ståt å sett på at de hadde nå overført de, hu sa pengene kom nok til å være på konto innen i morgen, senest 3 dager alt etter hvilke bank jeg hadde.

prøv å send en mail til de med fødsel nr, tlf og navn. fikk svar på under 2 timer og problemet mitt blei løst. endelig, vist jeg får pengene da :)

mvh HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...