Gå til innhold

Glaaaaaade jul, sier jeg bare..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen og 6 åringen (gutter) krangler så fillene fyker her, akkuart nå velger jeg å overhøre dem, orker ikke å diskutere å mekle mellom dem heeeelee tiden!! Slengte bare inn et: "godt at nissen ser hvordan dere oppfører dere nå"!! Skikkelig pedagogisk av meg idag gitt!! Sitter bare her å gleder meg til de skal på jobb besøk hos pappaen sin nå, og jeg skal få en time eller to for meg selv til å spise lunsj og hente pakker på posten!! Lille frøkna på 4 kom å satte seg med meg, de ble litt for voldsomme for henne nå!!

Nå ble det jammen stilt her i huset, mystisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan de ikke bare være ue, så slipper du å høre på de? Også krabgler de kanskje mindre hvis de har større rom å boltre seg i .

Skrevet

Hehe, godt det er flere sier jeg bare!!!

5 og 3 åringene her i huset, gutter, krangler så busta fyker!

Velger også å overse de! Skal nå vaske jeg da, men det er jammen meg ikke enkelt! Og ei på snart 14 mnder som ikke tåler at mamma er ute av syne for tiden.

Glaaade jul! Eller Gaaaale jul!

Skrevet

skal sende dem ut etter de har vært på jobben, har blåst så vannvittig her, men nå tror jeg det har stilna litt!! Skal få pappaen til å putte kontakten i på lyskasteren (jeg rekker ikke opp) nå når han kommer med bilen, så får de bittelitt lys når de skal være ute senere :-)

Skrevet

glad for min lille frøken har blitt litt eldre og ikke trenger å se meg hele tiden lenger!! Er utrolig slitsomt når det er sånn!!

Men hjelper faktisk litt på når jeg hører det er flere som har kranglete unger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...