Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Har gjort det en god stund nå,den er på størrelse med en drue,den er veldig hard,så jeg har tenkt at det bare er hodeskallen min som er sånn. Men i dag så kjenner jeg at det har kommet en til 3 cm nedenforbi den andre :S Den er mindre da,og er litt vond,brenner liksom. Kjenner jeg blir litt engstelig jeg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Haha! Innebygd, faktisk ) Morsomt ) Jeg hadde en sånn i bakhodet, og den var VOND! Men sambo så på den, og det var visst "ingenting"... helt til et par dager etter hvor den formelig sprakk! Det var en kvise....
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Skal til legen i dag kl 17 for andre ting,men skal høre med han Har hatt innebgygd kvise før,og denne kjennes helt anderledes ut. Den er steinhard. Får satse på at det ikke er noe bad,men jeg blir litt stressa
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2009 Okay,da satser jeg på at det er en kvise ÆSJ! haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Ja, det var rimelig ÆSJ! Også så hard og vond! Har hatt mye kviser (etter jeg ble voksen, haha) og de har aldri vært sånn.... lærer stadig noe nytt! ) men få legen til å se på den du
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2009 Hehe,alt man skal oppleve iløpet av livet Fikk mannen til å titte,men han ser ikke noe hehehe. Jeg kjenner at den sitter langt inne om du skjønner,så om det er en kvise så er den veldig innebygd
AnTiLoPeSvIn Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 om det skulle ha vært noe så er det bedre den går utover sistden for innover der selve hjernen er
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2009 Har prøvd å trykke den flat hehe,men det går ikke Nå verker jeg i den andre klumpen! Merkelig...
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 jeg har også kjent noe liknende et par ganger. Under øret, bak øret liksom.. Har bare kjent den sånn tilfeldig, og en annen dag har den vært borte. Har kommet sånn bare helt ut av det blå, og forsvunne like fort som den kom. Merkelig. Men de har ikke verket, annet enn at det har vært litt sårt på en måte, når en tar hardt på de.. Har tenkt på å få lege til å sjekke hva det er, men når de plutselig forsvinner er det ikke så lett, hehe:) Håper legen din finner ut av hva det er, og at det ikke er noe farlig da! Lykke til:)
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2009 Takk Nå kjenner jeg den ikke i det hele tatt,er bare øm på det området den var på,så jeg har vel klart å gjøre den flat
Dane Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Hvis det var bak øret området kan det være hovne lymfekjertler... Jeg hadde en hard druestor kul bak øret en gang og ble bekymra. Jobba på sykehus, så fikk en lege til å se på det. Heldigvis ikke noe å bekymre seg for :-)
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. desember 2009 Nei det er midt i hodet,ikke bak øre
Dane Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Hva skal du med en kul midt oppå hodet da...? Hehe Neida... Det var en annen her som snakka om bak øret kanskje...? Du får spørre legen! Lykke til!
Emma&Adrian Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. desember 2009 Hehe,ja si det,kansje det vokser horn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå