Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Kriterier jeg ser etter: - Skal være god å trille på grus, asfalt og "humpete" veier. - Ta minst mulig plass sammenlagt i bil. - Helst vendbar sporsdel, men ikke et absolutt must. - Foretrekker 3-hjuling, men ikke et must det heller.
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Easywalker, og du kan få kjøpe min (he he) Men seriøst, god vogn
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 TFK Joggster Twist! En super bra vogn på alle måter
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Slenger meg på DollyD & Lille Vida + spire:) Ei helt fantastisk vogn, med stor bag og enda større sportsdel. Kan brukes til barnet er 3 år. Har lang rygg, og stooor kalesje, så den blir god og lun! Er bitteliten i sammenslått tilstand, vi hadde tilogmed god plass i en audi a4 med både hjuldelen og bagen inni samtidig. HERLIG!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Vi har kjøpt TFK Joggster Twist. Desverre ikke vendbar sportsdel, men pga liten bil valgte vi denne likevel, fått den anbefalt av flere:) Den skal visstnok være super på kupert terreng. Tar veldig liten plass i bilen, har plas til andre ting der bak i tillegg til bag og understell (har golf). Har 3 hjul og du kan velge selv om forhjulet skal stå fast eller være fleksibelt. Vet også at Bogaboo tar liten plass i bil, men det var ikke aktuell vogn for oss da vi ønsker å ta vogna ut i skogen etc.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Kombivogna til DBS. Er god å trille "overalt" Vendbart styre. Vet ikke om du får dbs'n i trehjuling, men cresent har det. Vogna er helt lik ellers.
Lea Laus Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Tfk'n ser så fin ut! Er litt sjalu, hva ligger de på brukt a? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 jeg kunne godt ha tenkt meg TFK-vognene,men den var jo svindyr!:-( men har en brio happy duovogn. er kjempefornøyd med den.er 4-hjuls den da:) vendbart understell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå