Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33, og lurer veldig på hvordan babyen min ligger. Kan det hende at hun ligger i tverrleie? syns jeg har kjent et hode som dytter ut på høyre side av magen. Men det kan jo være en annen kroppsdel. Jeg kjenner hikking ganske langt ned på venstre side. Hmmm... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger (i følge jm i går) med hodet ned, ryggen på min venstre side, rompa under venstre pupp og beina ned på høyre side.

Hvis det stemmer så kjenner jeg ganske mye til rompa og føttene :)

Det hadde vært superspennende med en ul nå så man kunne virkelig sett hva som ligger hvor :)

Kjenner jo mye action men aner ikke om det er en arm, fot, rompe eller hodestanging..

Skrevet

babyen min ligger med hodet nede og har gjort det siden uke 29, er nå i uke 32, var hos jm i går og hun bekreftet at hun fortsatt lå med hodet nede. Sannsynlighten for at babyen snur så mye mer på seg nå er liten da det begynner å bli lite plass. Jeg også kjenner mye på høyre side men det er hendene så det kan jo være det for deg også:-) Samt at jeg kjenner mye under venstre bryst helt opp til ribbeinene og det er føttene:-) Be jordmor kjenne etter neste gang du er der:-)

Skrevet

Min ligger med hodet ned og hodet er festet. Virket som om jordmor syntest at det var tidlig siden jeger 2.gangs og i uke 36. Hun kommenterte også t jeg hadde mye kynnere. Fikk nesten inntrykk av at jeg kunne regne med at den kommer før termin. Blir spennende.

Skrevet

Knotten min ligger med hodet langt nede i bekkenet, men hodet er ikke festet for det. Han ligger med ryggen utover og beveger rumpa litt fra høgre til venstre side, han har bena mye oppunder seg i fosterstilling, men mestedelen av tiden har han rumpa på venstre siden og da hender det at det tyter litt både høgre å venstre side når det kjennes ut som han strekker på bena litt :)

Hehe det er slik jeg oppfatter ting hvertfall. ;)

Skrevet

Min ligger med hodet ned, er uke 32+0 idag og han har ligget slik iallefall siden uke 28 (siste UL da). Jeg og kjenner hikking langt nede ganske midt på, hodet er ikke festet enda (var hos jordmor igår). Du kan også se på helsekortet ditt hva lege/jordmor har skrevet der. Står det "H" under leie er hodet nede (iallefall slik jeg fikk det forklart). Hos meg er det mye "armer og ben" på høyre side, antar det er beina oppunder ribbeina siden han har hodet ned. Kjenner ikke så mye på venstre side.

Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg blei ganske paff etter å ha vært på 3d UL på fredag... var så bombesikker på at det var hodet jeg kjente helt oppe ved ribbena... er der jeg har kjent mest bevegelse også... men det viste seg at hodet lå nedover og at det er rompa jeg har drevet å kosa med:)))

Skrevet

Her ligger gullgutten med hodet godt plantet i urinblæra mi og rumpa skjøvet godt opp i høyre ribbein.... hehe! Godt han ligger riktig vei, han har ligget sånn i hele 3. trimester (35+2 nå).

Skrevet

38+2 her, min ligger med hodet ned og festa og ryggen ut, han skyver rompa ut i siden på meg, venstre side...

Skrevet

33+4 og hodet er festa og ligger langt ned i bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...