Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Han liker ingenting annet enn data, og alt det har han ) Han trenger nye briller, så jeg vurderte gavekort til synsundersøkelse (siden han nå ble erklært tjenesteudyktig pga dårlig syn).... eller øl? Eller vin? Eller???
meg & to små vampyrer Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er jo full av gode forslag da... *såra og vonbroten* ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 He he, ja det syns jeg faktisk!
Zitro Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 he, he... hadde blitt mektig skuffet hadde jeg fått gavekort på synsundersøkelse til jul altså... Hva med gavekort på nærmeste kjøpesenter? Fest til til ei flaske vin så blir han nok fornøyd :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Jo, men han er jo aldri på kjøpesenteret... eneste stedet han er, det er på skolen, hjemme og på fest. Må nok bli en flaske vin, ja... Han TRENGER den synsundersøkelsen. Han hadde -2 på begge øynene, for 5 år siden og bruker fortsatt samme brillene... nå han har -4, men bruker fortsatt samme brillene... så han bør komme seg dit
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Det liker han ikke... Fader å vanskelig da!! Hadde liksom sett for meg at jeg hadde kommet på noe lurt innen nå, men nei ;o) Han får få penger, kjedelig søster!
petite fleur Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Liker han film? Du skriver ikke hvor gammel han er, men jeg tipper 18-19 pga militæret. Gutter i den alderen liker jo sånne filmer som "The hangover" (ok, så synes jeg også den var morsom, men spesielt gutter i den alderen liker sånne filmer). Jeg kjøpte den til broren min :-) Hva med en kul lue fra Swag eller noe?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Herlighet... der kan du se Ja, han er 18 ) Usikker på om han har dvd-spiller på rommet sitt, men det kan jeg spørre mamma om. Takk for tips!! ) Lue var heller ikke dumt! Han må jo ha noe på huet den lille tida han er ute i frisk luft
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Ville kjøpt en tøff lue på swag, eventuelt noen tøffe skateboardhjul (om han har det), eller slalåmbriller.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Nei Kapabel, han trenger ingen utendørsting, siden han aldri er ute... men den lua vakke dum! Han venter jo tross alt på bussen i 2minutter, og hvem vet da hvor kaldt det er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå