pinglo Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg og min lillebror har enda ikke kjøppt gave til våre foreldre. De har jo alt. Vurderer å pakke inn en lapp, hvor vi lover at vi skal være snille resten av året... Vi har kjøpt høytalere til pcèn til farfar.. Men hva skal vi kjøpe til farmor?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Leser hun? Masse kjekke bøker å kjøpe. Nattkjole Morgenkåpe Kosedress Duk Ullundertøy En god fuktighetskrem Parfyme Klær Musikk
erteposen + 4 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Unicef, kirkens bymisjon, gave til suppekjøkken osv. Det er jo perfekt å gi en gave med mening. Jeg har kjøpt bestemor gave av unicef, og betalt 350 kr for at en bestemor skal kunne forsørge sine barnebarn og det er gaven til mamma. Farmor? Abo. på et blad?
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 www.gavermedmening.no evt kjøp noe de spiser opp, type god olivenolje, saft, sjokolade, gourmetsalt, balsamico etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå