Gå til innhold

:::) har du fått sensuren enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg venter og venter og venter!

men de jeg har snakket med som går på HIO sier at de har fått den tidsnok stort sett alltid. og at de til og med har fått sensur på julaften og nyttårsaften. så det er fremdeles håp. for i morgen er sensurfrist.

det er ekstremt dårlig gjort å la meg vente sån her!... hehe

er du spent på mine veine? :D

hvordan går det hos deg?

Skrevet

Ja, du var så ekstremt spent så du smitta meg litt:) He he:)

Min kommer nok ikke før første uka i januar, siden jeg leverte 9.desember. Jeg tror jeg får noe ekkelt, en C eller en D kanskje. Men jeg håper jo på B. Dumme meg, må ikke håpe på sånne urealistiske ting.

Hvilken er det du venter på?

Jeg venter på den i offentlig rett jeg. Som jeg tar på "gøy"...

Skrevet

jeg venter på velferdspolitikk og velferdsforvalting. det er den eksamen jeg følte gikk best. så om denne karakteren er dårlig, så er det bare å stålsette seg for de to andre :P.. hehe

jeg får forvaltingsretten på lille nyttårsaften... hehe. den gikk helt ok. kanskje en C, men jeg er sånn som deg og håper på en B til det motsatte er bevist... hehe.. må ha store håp :D

jeg hadde egentlig som mål å ikke få noen karakterer som var dårligere en B, men jeg inser at det går nok til helvete... heheh

huff, det er et hardt liv :P

men jeg lover å si i fra hva jeg får.

Skrevet

Jeg tok en eksamen i forvaltningsarbeid i fjor, og da trodde jeg det ikke gikk så bra. men da klarte jeg å få A, det var fint:)

Hadde det enda gått så bra nå... he he, men å studere 150% som gravid er lettere enn å studere 50% med en kolikkunge på armen, ha ha:)

Skrevet

oj, så gøy :D tenk å få A :) hihi.. det er jo ekstemt bra :)

du er en tøff dame du! jeg hadde ikke takla og studert med mens måen var baby.

jeg må gå. en venninne av mamma betaler meg for å fikse dataen sin. jeg tenker at det må stå riktig ille til med folk, om de må be meg om å fikse dataen dems... hehe

Skrevet

He he, vi snakkas. Du får fikse dataen du som er dataflink. Mannen min sees på som datageni på sin jobb, men han jobber bare med damer i 50åra som ikke har peil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...