mammatiltoogsnarttre Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg starter permisjonen min i mars. I forrige uke sendte vi inn papirer og oversikt over far og mors fordeling av permisjonen og har satt i gang NAV-mølla liksom. Men siden forrige uke er det nå kommet en del nye momenter å ta hensyn til. Nå kunne vi ideelt sett ønsket oss at far tok mer av permisjonen enn det som opprinnelig er satt opp. Er det noen som vet om man kan ringe NAV å stoppe saksbehandlingen og sende inn nye papirer? Og hvor tett inntil permisjon kan man eventuelt gjøre det? Mars er jo fortsatt noen uker unna ( heldigvis....), men hvis det er OK for arbeidsgiver, kan vi ombestemme oss?
klar for 3? Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror du kan endre permisjonen helt fram til den begynner. Jeg var ihvertfall og endret permisjonen min fra 100 % til 80 % noen uker før jeg egentlig skulle starte. Da gikk jeg på NAV og snakket med en saksbehandler,så ordnet hun det for meg.
mammatiltoogsnarttre Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 Takk, det var betryggende å høre. Jeg var litt redd for at når en først hadde satt i gang denne kverna, så var det bortimot umulig å endre noe. Men dette hørtes lovende ut :-)
bittelill Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Det går helt fint å endre, også etter at permisjonen er i gang. Vi hadde fått noe kluss i vår fordeling når jeg nesten var ferdig med min del av permisjonen, men fikk endret det uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå