Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 har nettopp fått tilbake mensen etter fødselen som var for 9mnd siden. Når jeg satt på do, kom det en ganske stor blod-klomp.. (ikke like store som de var dagene etter fødsel) Normalt? Kan forrestn ikke huske at det luktet så rart av "mensen" før jeg vart gravid heller.. Lukta minner meg om barselstiden :/ blæh..
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror ikke det er normalt, men jeg diskuterer jo ikke mensen-detaljer med så mange heller da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Regner med du kanskje har hatt sex? Det KAN ha vært en spontanabort. Ganske så vanlig egentlig..
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Det er sant. Spontanabort har vært annerledes enn mens for min del, langt kraftigere kramper for eksempel, og ja, da har det kommet ut klumper av blod.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 har aldri vært plaget med menssmerter.. har hadd mye mer blødning denne perioden, enn før jeg ble gravid. men det er kanskje normalt. Hm. har ikke tenkt på at det kunne vært spontabort. Hvordan finner man ut det? Men er kanskje bare domt å fine ut av.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Det er normalt. Det er ikke uvanlig at det kan komme størknede blodklumper under mensen. Dette kalles at blodet har koagulert eller levret seg . Dette kan skje når blodet blir liggende en stund i skjeden før det kommer ut. Det er ikke farlig Hilsen jordmor i permisjon :-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Det er helt vanlig og normalt med kraftig blødning med blodkoagler("blodklumper"), spesielt i starten etter at man har fått mensen igjen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå