Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 hver gang pappan til barna har vært her å henta barna:( Han kjater og maser om hvor ille han har det..han betaler altfor mye barnebidrag,det sier ALLE til han,så jeg føler meg som den ræva.. Det er NAV som har fastsatt hvor mye han skal betale,så det har ikke jeg gjort noe med..men nå sa han til meg at han begynner å lure på om jeg har noe med det å gjøre,at jeg lurer han..hvordan i helvete skal jeg kunne klare å gjøre det når det er NAV som fastsetter???? Vi hadde en privat avtale først,at han bare skulle spleise med meg på barnehage og ting til barna,men det endte med at jeg ikke fikk ca 3000kr på 8mnd..så syns det er bedre det går gjennom NAV.. Har lyst til å si at han kan slippe å betale noe som helst,bare for å slippe klaginga hans,føler det går "under huden på meg"..men kan jo ikke det heller.. uff,såtte bare få ut litt,for jeg sitter igjen å føler meg som en dritt som "tar" penger fra han..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Og det er akkurat det han vil oppnå! Ikke la deg presse/manipulere, bidraget er fastsatt av NAV og er sannsynligvis helt rettferdig. Han kan takke seg selv for at han ikke overholdt den private avtalen dere hadde.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Ja,han er av den typen som gjør alt for å oppnå det han vil.. Men han sier at ALLE på jobb,i banken sier at han betaler for mye?så vet ikke jeg? Jeg har jo gitt mine papirer til NAV.. Han sier at de i banken har bedt han å snakke med meg om en annen avtale for de syns han betaler for mye?Nesten lyst å ringe de i banken å spørre hva faen de holder på med.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Nei faen la han drittfyren bare få syte så det jomer! Drit i det! La det gå inn et øre og ut det andre. Pengene han betaler går til barna dine. De trenger bleier, mat, klær, varme. Ta i mot med god samvittighet og drit i maset hans!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 "Alle andre" sier, "alle andre får lov"... Det er sånt UNGER sier... Be ham ta det opp med NAV hvis han vil ha en ny vurdering.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 IKKE begynn å styr med dette,dette er IKKE ditt problem! jeg lærte en gang av en klok dame at vi kvinner må lære oss å ikke tillegge oss andre folks problemer,da går vi under selv. ja han klager og syter og er en idiot,men du skal tenke at dette er IKKE mitt problem,du har gått gjennom NAV og har ditt på det rene,så får han bare syte og mase da!hvorfor ikke bare si det til han,at du er drittlei av å høre om dette og om han vil klage til noen så skal han gå til NAV! ikke ring banken,om han snakker sant så får du alltids høre om dette,de ringer deg ikke du ringer dem! og vær så snill å ikke la han unslippe med å ikke betale for egne barn,herregud det er da vel ikke du som tar pengene hans! vær glad du har NAV og ikke minst:vær glad du er kvitt en slik helsikes sutrekopp!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Ja,han har kontakta nav nå da,så må sende inn nye papirer,så skal han ha de noen flere netter,for å slippe å betale så mye.. Han mener at pengene går til meg,haha!! Prøver å la det gå inn det ene øret og ut det andre,men er ikke så lett..jeg er en kjempeglad og positiv jente/dame,men etter han har vært her,syns jeg bare alt er dritt:( Hvor mye er vanlig å betale for 2 barn da? syns ikke han betaler såå mye?litt over 4000 i mnd..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Ja,er glad jeg er kvitt den sutrekoppen,hehe:) Jeg bare jatter med han og begynner å styre med ting,så han kanskje skjønner at det er på tide å dra.. Ja,er glad jeg har NAV..bare kjenner at jeg begynner å bli så lei,så jeg gi opp snart..men takk dere,det har hjulpet meg til å se at det her kan jeg ikke gi meg på Vet jo at han må hjelpe til å betale..er jeg som står for alt,både barnehage,klær,bursdagsgaver når de er bedt i bursdag,og deres egne bursdager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå