Gjest Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jaja, må si at nå er jeg en smule desperat... VI blir ikke enig om navn! Og jeg klarer ikke å komme på noen gode forslag. Bortsett fra det ene jag har foreslått og 2-3 navn som ikke går pga at vi kjenner for mange som heter det. Har en gutt i magen og en i barnehagen. Han i barnehagen heter Aksel. Fint om de to passer litt ilag Hjelp?
ღMorgenSolღ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg liker veldi godt Liam, og det er mulig vi kaller gutten som kommer snart for det Ellers er det jo pene navn som: Sindre, Sondre, Kristoffer, Dan, Elias, Henrik.. Personlig er jeg veldi spesielt gla i Sondre og Kristoffer, men det er nok opptatt i familien
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Veldig fine navn Sindre er min bror, Sondre en min man, Kristoffer er min fetter og Elias er Aksel sin favorittbåt...
ღMorgenSolღ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 hehe festlig, ramsa bare opp hele slekta di og jeg da
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Jonathan, Marcus, Thomas, Mathias, Jørgen, Henrik, William, Jesper, Alvin, Andreas, Kristian..? Synes Jørgen er veldig fint jeg da også passer det godt med Aksel
Cupcake! Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Aksel og Henrik Syns de passa godt i lag
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Problemet e at æ e nordlending. Og Henrik blir ikke like fint med æ. Hænrik. Selv om det e en mild variant av æ.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Jeg synes Endre er ett vakkert navn... men på grunn av BF ender vi antagelig opp med Kevin... ellers liker jeg oxo Benjamin og Nicolai veldig godt:)
NostraStoria Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Hva med Jonathan eller Jonas? Vår lille i magen skal hete Jonas Liker også disse navnene: Sebastian Nicolai Nicholas Alexander (kanskje ikke så bra sammen med Aksel?)
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Liker også Jonas men det er "oppbrukt"...
NostraStoria Skrevet 23. desember 2009 #14 Skrevet 23. desember 2009 Ikke overalt i landet at det er oppbrukt, kjenner ikke noen som heter Jonas her. Men vet det er populært noen steder ja. Sånn vil det være med flere navn da.
Pinguuu Skrevet 24. desember 2009 #16 Skrevet 24. desember 2009 Eg syns også Liam er veldig fint Aksel og Liam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå