Gå til innhold

Noen som kan gi oss navnehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, må si at nå er jeg en smule desperat... VI blir ikke enig om navn! Og jeg klarer ikke å komme på noen gode forslag. Bortsett fra det ene jag har foreslått og 2-3 navn som ikke går pga at vi kjenner for mange som heter det.

Har en gutt i magen og en i barnehagen. Han i barnehagen heter Aksel. Fint om de to passer litt ilag :)

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldi godt Liam, og det er mulig vi kaller gutten som kommer snart for det :)

Ellers er det jo pene navn som:

Sindre, Sondre, Kristoffer, Dan, Elias, Henrik..

Personlig er jeg veldi spesielt gla i Sondre og Kristoffer, men det er nok opptatt i familien ;)

Skrevet

Veldig fine navn :) Sindre er min bror, Sondre en min man, Kristoffer er min fetter og Elias er Aksel sin favorittbåt...

Skrevet

hehe festlig, ramsa bare opp hele slekta di og jeg da ;)

Skrevet

Jonathan, Marcus, Thomas, Mathias, Jørgen, Henrik, William, Jesper, Alvin, Andreas, Kristian..?

Synes Jørgen er veldig fint jeg da også passer det godt med Aksel

Skrevet

Aksel og Henrik

Syns de passa godt i lag :)

Skrevet

Problemet e at æ e nordlending. Og Henrik blir ikke like fint med æ. Hænrik. Selv om det e en mild variant av æ.

Skrevet

Jeg synes Endre er ett vakkert navn... men på grunn av BF ender vi antagelig opp med Kevin... ellers liker jeg oxo Benjamin og Nicolai veldig godt:)

Skrevet

Hva med Jonathan eller Jonas?

Vår lille i magen skal hete Jonas :)

Liker også disse navnene:

Sebastian

Nicolai

Nicholas

Alexander (kanskje ikke så bra sammen med Aksel?)

Skrevet

Ikke overalt i landet at det er oppbrukt, kjenner ikke noen som heter Jonas her. Men vet det er populært noen steder ja.

Sånn vil det være med flere navn da.

Skrevet

Eg syns også Liam er veldig fint :) Aksel og Liam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...