Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres kanskje sykt ut.. og jeg skjønner godt hvis dere dømmer meg…

Min historie er:

Jeg og min eks gjorde det slutt i vår.. og i sommer/høst ble jeg sammen med en annen..

Jeg og eksen hadde vært sammen siden jeg var 20 (er nå 27) så vi trengte nok litt tid fra hverandre... jeg klarer ikke bli ferdig med han, og det er ingen andre i verden jeg elsker eller vil ha en familie med enn han… Han vil fremdeles også ha meg..

Jeg er utrolig klar for barn.. tenker på det hver eneste dag, det vil også eksen min.. han har prøvd å få meg tilbake siden det ble slutt i vår….

Nå vet jeg hva jeg vil, jeg vil ha eksen min.. jeg har innsett hvor inderlig jeg elsker han..

Jeg har ikke der rette følelsene for han jeg er sammen med nå (rebound?), og skulle gjøre det slutt med han nå…

Til min store fortvilelse har jeg funnet ut at jeg er gravid…. Aner ikke hva jeg skal gjøre…

Beholder jeg mister jeg gutten jeg elsker og muligheten for ett liv med han…

Jeg må leve ett liv med en gutt som ikke er den rette for meg….

Huff, men det er mitt eget rot…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du får et barn med denne nye kjæresten din, betyr ikke at du er dømt til å leve sammen med vedkommende. Det er dessuten temmelig lite sympatisk å eventuelt la ham leve i villfarelsen at du faktisk ønsker å dele tilværelse med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...