ett til! Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 jeg har termin 12.januar,og da rekner jeg med at når uke 40 begynner,så er det 12.januar..? men når jeg regner meg fram til den dagen uke 40 starter,kommer jeg på 9.januar..! det stemmer vel ikke? er det ikke slik at et svangerskap varer i 40 uker? (i utgangspunktet selvfølgelig,vi vet alle at det varer noe kortere/lengre...) hver gang jeg er hos jordmor har hun spurt etter terminen og ikke kommentert dette, så er det rett eller feil? med andre ord,om jeg skal gå til termin 12.januar,er jeg da 40+3...det kan umulig være rett?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Ett svangerskap varer i 40+2 dager.. Så er blingset med 1 dag der da i såfall.
ღMaritpusenღ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Jeg bytter uker på mandager, og har termin på en torsdag. Etter regnemåten til lege og jm blir jeg også 40 + 3 på termindatoen. Så det stemmer nok det ja..
snobben Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 hmm,jeg bytter uke på fredager og har termin på en torsdag.... har ikke tenkt på dette før,men da vil min termin bli på 39+6... ??? Menstermin 28.januar og ul-termin 28.januar her. Regner med at det stemmer ganske bra,da vi vet hvilken dag befruktingen skjedde og hvilken dag egget ble satt tilbake (prøverørsbarn:)
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 jeg bytter uker på mandag og har termin på onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå