Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Ville du ha sendt 5 åringen din i taxi til barnehagen? Ringer og avtaler med de ansatte slik at de ser etter taxien og møter barnet ute.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Det er jo "mange" som gjør det hver dag...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Hvis jeg hadde vært skikkelig sjuk og ikke kommet meg ut døra selv, så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Vil da tro ungen har det bedre i barnehagen enn å vært sammen med syke meg... Men heldigvis kan mannen da kjøre barna våre til barnehage/ skole.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Ser ikke noe galt med det. Hva når de er 6år da og tar skolebussen alene?
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Hvis de i barnehagen til 5-åringen din syntes det er greit, så er det vel greit da. Nå vet jo ikke jeg dine grunner til å gjøre det, men personlig så syntes ikke jeg noe om det. Kan forstå det som en aller siste utvei og ingen andre løsninger er mulig.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Jeg ville ha gjort det dersom jeg var syk og ikke orket å få ham i barnehagen selv. Jeg er alenemor og har ikke bil. Måtte selvsagt ha avtalt med de ansatte, og hatt klar avtale med taxisjåføren.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Har barn med spesielle behov i bhg som kommer i drosje to dager i uka. Så det går jo ann hvis det er grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 HI her, Situasjonen var sånn at storesøster på 5 skulle på nissefest i barnehagen. Minstemann hadde feber i går kveld og i natt og lå og sov da storesøster måtte leveres. Jeg er på jobb (dro lenge før noen våknet), og mannen min mente han kunne sende 5 åringen i barnehagen i taxi. Jeg kjenner at jeg ikke er komfortabel med en slik løsning. Vi kjenner ikke taxisjåføren og fordomsfull som jeg er så er det nok av taxisjåfører der ute med litt av hvert på rullebladet. Skjønner jo at dette kanskje er vanligere enn jeg trodde. Uansett det løste seg uten taxi, en flott fadder som stilte opp og kjørte henne i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 "fordomsfull som jeg er så er det nok av taxisjåfører der ute med litt av hvert på rullebladet" dumme kjerring. herregud
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Snakker vi om grønland i oslo eller ei bortgjemt bygd på vestlandet?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 Hm. Kommer nok litt an på 5-åringen tror jeg. Kjenner at jeg faktisk ikke hadde vært helt komfortabel med det.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Ta nr. på taxien og gi klar beskjed om at han blir fulgt opp. jobbet en stund med barn med spesielle behov. De kom i taxi hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå