Gå til innhold

rier som stopper opp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen av dere som opplever dette? Har hatt til sammen 4 omganger på over et døgn hver med regelmessige rier. Siste gangen nå var de vonde! Men så dabber de av og forsvinner.. Slitsomt! Har termin 9.jan, så veldig spent på om vi får før eller ei med disse rirundene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg har hatt rier som har vært kraftige men som også blir borte til slutt... Snakket med jordmor, det er bare livmoren som øver seg fikk jeg vite, fødselen er like rundt hjørnet.. jeg har termin 2.januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mens murring, slim og blod i 3 dager, tirs ons tors. fredag kom riene, 7 timer med regelmessige rier hvert 7 min,. men de ble borte.kom tilbake lørdag. og borte igjen. og søndag , og gjett hva, borte igjen. mandag på planlagt kontroll på sykehuset grunnet en lett svangerskapsforgiftning og da var det 3 cm og bukende vannblære så vi fikk tilbud om å ta vannet. så det gjorde vi. og 7 timer senere var han ute :) dette var 21 desember så vi tok det med i beregningen. vi anså det som veldig sannsynlig at vi ville gå i fødsel i løpet av få dager og vi ville unngå julaften så vi slo til . glad for det nå, vi rakk å komme hjem til jul og fødselen gikk strålende og prinsen er frisk og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette kvelden/natta 27. desember. har termin 16 januar. Sammentrekninger med ryggsmerter(likt menssmerter) med ti minutters mellomrom. sammentrekningene og smertene varte i ca. 20 - 30 sek. Var i kontakt med fødeavdelingen. Fikk beskjed om å se det ant. Jeg gikk og la meg, og fikk til slutt sove. Våknet flere ganger av smerter, men bare la meg til å sove igjen. Morgenen etter var smertene borte. Dette var ikke kynnere, da jeg vet svært godt hvordan dette føles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...