Gå til innhold

Nei, nei og atter Nei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise bort i julen til min bror og hans syke samboer. Hun ligger på det siste og vi skal lage jul for han og barna hos dem.

Igår ble jenta vår syk av høg feber og sår hals. Det går for så vidt bra. Men eldste jenta hadde liggebesøk i natt. Mens jeg roet datteren min med feberfantasier kom den andre springende ned. Besøket hadde kastet opp i sengen...overalt. Datteren min var dekket med spy. Så var det rett i badekaret med begge to og full vask av dyner, madrasser og vegger....Stakkars jente. Kan ikke akkurat sende de hjem midt på natten. Så nå er jeg redd vi får det alle sammen når vi er hos broren min. Det er det siste han trenger. Samboeren kan ikke bo lenge lenger men vi kan heller ikke besøke henne om noen av oss er syke. Og det er vår siste sjangse for hun lever på overtid. Håper virkelig vi for en gangs skyld kan være heldige og stå over. Julen er vond og spesiell for oss ifra før i år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på dere i denne tiden som kommer, krysser fingrene over at dere skal være frisk i julen når dere er hos din bror og hans kjære.

Men spysyken går fort over, min lille snupp hadde den, kastet opp 2 ganger om natten var hjemme en dag fra bhg, og kjempefrisk etter dette.

Skrevet

Takk, får håpe det! Det er andre året på rad vi mister ett nært og ungt familiemedlem i julen. Men når vi reiser til han så kan vi lage jul for de ,og han reise på sykehuset etter behov, uten å måtte ta barna med hver gang. Han er veldig glad for at vi kommer. Han har ingen andre rundt seg der de bor. Vi holder oss nok friske nok!

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at ingen av dere er smittet og at det blir en så hyggelig jul som mulig.

Skrevet

Kosi, det er mange dager igjen til jul og heldigvis går omgangssyken vanligvis oer på et døgn. Man er heller ikke smittsom særlig lenge etter at den har brutt ut...

Ufattelig koselig at dere lager istand jul fro henne og familien. Så herlig måte å få bruke den siste tiden sin på.

Forstår at dette er trist!

Skrevet

Takk. Hun som spydde er ihvertfall i fin form!

Broren min er så glad for at vi kommer. Vi får ikke alt med oss. Men det blir ett luksusproblem for oss å måtte åpne noen pakker når vi kommer hjem. Han har laget meny til oss alle dager, selv om jeg sa at jeg skulle ordne alt. Men det er godt for han å gjøre noe praktisk. Han har tatt seg av alt nå det siste året. Nå får ungene og følelsen av skikkelig jul og ikke bare sykdom. Det blir kjempekoselig å være ilag med de!

Skrevet

huff a meg! gråter når jeg leser dette. det er så ufattelig trist å tenke på at noen små barn skal miste sin mor. og en mann skal miste sin kone. og midt i en slik høytid også da!

Kjempekoslig at dere vil feire jul med dem.og prøve å lage en så "normal" jul som mulig for barna! Krysser fingrene for at dere alle holder dere friske. og at hun får leve igjennom jula!

Klem

Skrevet

Er du sikker på at det er spysjuken. Kan jo være at hun har gledet seg så fælt og spist mye snop div. Søstern var alltid slik hvis hun var på noe hun hadde gledet seg veldig til.

Håper for alles skyld at det ikke var noe verre enn det.

Ta forhåndsregler som veldig god håndhygiene.

Håper dere alle får en fin jul.

God Jul

Klem

Skrevet

Takk for omtanke. Det er nok spysjuken for hun ligger visstnok å sover nå. Men hun spydde bare en gang. Min jente er nå litt bedre og feberen synker..godt tegn på ettermiddagstid. Det går jo stort sett noen dager før det bryter ut så satser på at vi holder oss friske de dagene vi er der!

God jul alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...