Heffalump mamma Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Noen som vet om hvem som har bra utstyr, og at jeg kan bestille privat?? Er det mye forskjellige priser rundt forbi??
NostraStoria Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Har selv vært på Sigrids Ultra i Stavanger, hun har fått veldig god kritikk av flere her inne. Privat 3D UL koster vel rundt 800-1200 kr. Betalte 800 hos Sigrids Ultra. Da får du ikke film, kun bilder. Må og ta med egen disk. (F.eks en USB penn eller lignende). Må legge til at det var en veldig koselig time med en koselig dame. Var bare helt fantastisk å ligge og se på den lille i magen på skjermen foran meg. Anbefales! Følte meg enda mer knyttet til den lille etter å ha vært der. Så selv om det er litt dyrt er det verdt hver krone! Lykke til Heffalump mamma!
Mammas lykkebarn Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Rune M. Braut i Sandnes. Er usikker på pris. Utrolig dyktig og god maskin med fine bilder.
Heffalump mamma Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Tar Rune M Braut privat også?? Har Alltid gått til han på ul, men trodde jeg måtte ha henvisning fra lege. Får ringe å hørre med han da for han er jo kjempeflink
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Braut har laaaang venteliste, så jeg tviler ikke på at du får time tidsnok. Jeg var hos Kari Utne på Bryne. Hun tok 500kr, og jeg var veldig fornøyd. Men det kan hende du synes det er for langt å reise til Bryne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå