Gå til innhold

Drittlei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nååååååå.....

Er jeg bare så lei av å være oppe om natta og sove til langt på dag.. dag etter dag etter dag.... baby holder meg våken, og selv om jeg har døgna, lagt meg supertidlig (før baby bynner på nattevåkinga si) og gjort alt for å "snu døgnet", er baby sta på at riktig tid å vere oppe på er natta, og morgenen kan man bruke til å sove på.. er bare at jeg ikke får sove om morgenen på grunn av folk som "stikker innom", telefoner fra bekymra foreldre, svigerforeldre, besteforeldre, svigersøstre.... I dag våknet jeg av at tanta til sambo sto i soveromsdøra og ropte "er det noen her!!" og jeg så henne rett i øynene og fikk mitt livs sjokk! Sambo hadde glemt å låse døra da han dro på jobb, og nå var klokka 13!! jammen godt hun kom og vekte meg, for rett etter kom besta på uventet besøk, så mamma og pappa... og alle forteller meg at jeg må "passe på å få nok søvn".. blæ. Vil gjerne ha en normal døgnrytme jeg men erkke lett det med en hyperaktiv baby i magen! Nå vil jeg ha en ekte baby her!! Jeg lengter etter å dulle med den, og i tillegg håper jeg folk blir liiiitt mer forståelsesfulle for teit døgnytme når'n kommer!!

*Håper å få sove snart*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da?:-)

Her er det termin om to dager, men er forberedt på å gå minst en uke over siden min mor gjorde det.

Nye nattevåk her også, men nå liker jo jeg å sove om morgenen etter at jeg endelig fikk permisjon;-)

Kanskje like greit å venne seg til nattevåket?;-)

Og kanskje du kan gi beskjed om at du ikke orker så mange besök nå ? Selv har jeg mobilen på lydløs for å slippe å høre alle søn lurer på hvordan det går. Har sagt ifra/svært med sms at folk skal for beskjed nÅr det skjer noe, og det ser ut til at det har gått hjem;-)kjedelig med masibg, lykke til og håper du får sove snart:-)

Skrevet

Nesten så jeg kunne ha skrevet det selv ;) Slipper heldigvis så mye mas fra de i rundt meg, men slitsomt likevel.

Skrevet

Huff!

Jeg har også dårlige netter, men slipper så mye mas heldigivs.

Skru tlf din på lydløs, eller av. Gi beskjed til de rundt deg at du er veldig sliten for tiden og trenger å slappe av og sove litt. Dette vil du jo ikke få så mye tid til når den lille kommer.

Må være slitsomt når folk kommer uanmeldt og ringer hele tiden.

Hvor lenge har du igjen til termin?

Her er det 17 dager, altfor lenge til! hehe.

Håper du får en god natt snart! Prøv å snu døgnet tilbake..hvis du greier det da.

Skrevet

samme her, drittlei disse våken nettene, løpe på do i ett sett, klø som en galning på hele kroppen, sulten så det synger etter. har det heldigvis ikke så voldsomt som deg med folk som maser, men ganske mange som sier: ja men du kan jo bare snu døgnet igjen. Ja hadde det vært så enkelt å bare snu døgnet igjen tror jeg KANSKJE jeg hadde gjort det for leeeeengst!!!! men natten er klin umulig, i natt har jeg sovet to timer, måtte tidlig opp pga jm, men det betyr ikke at jeg får sove til rimelig tid i natt...

Skrevet

Ja, det er nok lettere sagt enn gjort!

Har for mye smerter til å sove gjennom en hel natt, blir max 4 timers søvn pr natt. Kjenner det tar på! Vet jo at det blir søvnmangel etter at babyen kommer, men da har jeg forhåpentligvis blitt bedre i bekkenet og så er det ingenting som ligger og presser her og der..gleder meg sykt til å slippe å ha konstant vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...