Gå til innhold

hva skal barnet hete...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere kalle den lille i magen??

evt. hvilke navn har dere på de dere har fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil se mini først! Så må vi vite om det er gutt eller jente. Men vi har midlertidig begge falt for navnene Sakarias og Aina

Skrevet

Tvillingene skal hete Otilie og Anton.

Storebror heter Lyder. :)

Skrevet

Vi skal se han før vi bestemmer oss helt. Men vi har snakket mest om Oliver og Albert.

 

Hvis de har tatt feil på Ul,(Noe som er lite sannsynlig, men vet det har skjedd før,) og det blir jente, da har vi bare pratet om at hun skal hete Mina Sofie.

Siden sannsynligheten er så liten, så har vi bare ett jente navn :o)

Skrevet

 

Mine 3 første heter Celina, David & Isabella...

 

Jeg tenker mye på Ariel eller Ariana.... men får se :-)

Skrevet

Timothy heter han vi har nå, og Adrian skal broren hans hete.

 

Før vi visste at han hadde utovertiss skulle han hete Mathilde. Om Timothy hadde hatt innovertiss skulle han hett Erle.

 

Det finnes mange fine navn! Det er bare å velge og vrake;)

 

Skrevet

Ser ut som d bli jente hos oss så hun ska hete pernille eller emma

Skrevet

Her er det en liten Jonas som ligger i magen!

Skrevet

Så mange fine navn:)

 

Vi tenker på:

J: Tomine

G: Troy

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...