Hippomama Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 hva skal dere kalle den lille i magen?? evt. hvilke navn har dere på de dere har fra før.
mammasnart90 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 vil se mini først! Så må vi vite om det er gutt eller jente. Men vi har midlertidig begge falt for navnene Sakarias og Aina
Lady lovely locks Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Tvillingene skal hete Otilie og Anton. Storebror heter Lyder.
Lilleleen Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal se han før vi bestemmer oss helt. Men vi har snakket mest om Oliver og Albert. Hvis de har tatt feil på Ul,(Noe som er lite sannsynlig, men vet det har skjedd før,) og det blir jente, da har vi bare pratet om at hun skal hete Mina Sofie. Siden sannsynligheten er så liten, så har vi bare ett jente navn )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Mine 3 første heter Celina, David & Isabella... Jeg tenker mye på Ariel eller Ariana.... men får se :-)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Timothy heter han vi har nå, og Adrian skal broren hans hete. Før vi visste at han hadde utovertiss skulle han hete Mathilde. Om Timothy hadde hatt innovertiss skulle han hett Erle. Det finnes mange fine navn! Det er bare å velge og vrake;)
Linda0905 Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Ser ut som d bli jente hos oss så hun ska hete pernille eller emma
NostraStoria Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Her er det en liten Jonas som ligger i magen!
T#3 Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Så mange fine navn:) Vi tenker på: J: Tomine G: Troy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå