Gå til innhold

Lar dere babyene deres se på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at selv om jeg vet det ikke er bra så lar jeg knert sitte foran tvn en stund hver dag slik at jeg får spist litt. Vet at man helst ikke skal gjøre det, men en liten stund kan da ikke skade.... Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TVn står på pga storebror, men minsten på 10 mnd ser sjelden på mer enn et par minutter før han fyker videre. I bilen derimot er TV et must for å komme mer enn 5 minutter av gårde! Da ser han på Teletubbies og vi kan kjøre inntil en halv time hjemmefra nå. Lenge leve DVD i bilen! :-)

Skrevet

Lillenissen ser drømmehagen omtrent hver ettermiddag. Innimellom litt mer også. Særlig hvis han bare vil sitte på fanget hele dagen... Jeg er bare nødt til å få gått på do eller spise litt..

Selv om tv står på er det ikke alltid han ser på hele tiden likevel.

Skrevet

Ja, jeg gjør det, og han elsker det! He he.. men selvfølgelig ikke alt for mye da. Men Drømmehagen er stor favoritt!

Skrevet

Her er det også Drømmehagen det går i. TV'en står ikke på ellers. Han er ikke så interessert i TV'en, egentlig, og finner fort på noe annet å gjøre.

Skrevet

Kremt...var i grunn imot tv for så små barn, men har nettopp kjøpt 2 DVDer mens jeg var i utlandet...

Han får av og til se på Playhouse Disney eller TV2 barne-tv mens jeg spiser frokost. God måte å sikre at jeg får drukket opp kaffekoppen før den blir kald.

Eller hvis han har sovet dårlig på dagtid og er super gretten, en dose barne-tv hjelper med den "lange timen" før kl. 17.30 (da spiser han/vi og leggeritualet begynner).

Han er 10 mndr. Han viser ikke interesse i mer enn 10 minutter om gangen, og gå fra tv-en når han er lei. Har aldri satt han i vippestol foran tv-en.

Skrevet

hun ser aldri mer enn 2-3 minutt av gangen på teletubbies eller noe som fanger interessen, men TV'en står på mye av dagen. Jeg ser nå egentlig ikke helt problemet da, så lenge det ikke fører til stillesittende livsstil. Hos oss fungerer TV'en omtrent som en radio, det står på musikkanal, nyheter eller div. stort sett hele dagen, selv om vi ikke ser på alt. Det er iallefall sikkert at jenta vår IKKE sitter mye stille på dagene! (les aldri).

Skrevet

Jeg har sjelden å tven på dagen når jeg er hjemme. Men faren ser på tv hele tida, den står hvertfall på fra morgen til kveld hele helga. Det er vel ikke til å komme bort fra at småtten ser på innimellom. Vi setter derimot aldri småtten foran skjermen for at han skal se på. Det er mest når han sitter på fanget når vi har tven på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...