Bromelia Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Far skal jo ha omsorgspermisjon når jeg føder. Jeg lurer på hvor lang den er? Vet at den var 14 dager før i tiden, men har ikke det gått opp til 3 uker? Bare jeg som surrer veldig, eller er det tilfelle?
Elinlita Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Vi fikk beskjed om at det er 14 dager.
MammantM Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Kan jo hende at dette er fra arbeidsted til arbeidsted, men samboeren min får en uke fri med betaling og en uke til uten betaling.
HeidiL Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 far har krav på to uker fri fra jobb i forbindelse med fødselen, men han har ikke noe lovmessig krav på lønn i disse ukene! her i gården blir det nok ikke to uker..maks en, tror jeg, for min mann får ikke betalt dersom han tar seg fri ( men er opp til hver arbeidsgiver hvordan man behandler spm om lønn..
miemamma Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Det er 14 dager, men ikke krav på lønn. Min mann får lønn i disse 14 dagene så han blir hjemme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå