Gå til innhold

"Bruner" du deg mye?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dette har vært dagen for å møte overbrune og/eller oversparkla fjes... Jeg beint fram kvapp av en egentlig nokså søt dame i 2. halvdel av 20-årene i dag - hun var pepperkakebrun i fjeset og hadde urtypisk veldig bleket hår. Det var bare så ekstremt unaturlig. Mister man litt perspektivet når man først er "i gang", eller går man for looken med vilje, tro?

Hvor "naturlige" er dine farger?

Selv striper jeg håret, men vinterblekheten kommer hvert år :oD Prøver å brune meg litt på våren, men det blir sjeldent mer enn hva ser naturlig ut. Med mindre jeg har mistet perspektivet da, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar litt sol i ny og ne! Er egentlig veldig mørk av meg, men blir fort blek uten sol, men godt for huden min med litt sol og jeg føler meg mye mer vel!

mange som burde lagt opp solinga si, fysj som mange ser ut..

jeg går for litt mer naturlig look

Skrevet

Jeg er så bleik at en kan risikere å bli snø blind når en ser direkte på meg..he he.

Men det hører for det meste med rødt hår..

Ikke bruner jeg meg annet enn en ansiktskrem med litt farve i en gang i blandt..

Skrevet

jeg mista perpektivet en gang og hadde i tillegg farga håret brunt, jeg ble helt senorita og egentlig er jeg jo blek og blond.. har ikke bruna meg etterpå.. så nå er jeg platinablond og vinterblek.. omtrent som en smurf med andre ord.. vinterblek hud som nesten er blå..

Skrevet

Senorita:) ha ha! Fantastisk beskrivelse.

Selv har jeg holdt mang en selvbruningskremsfest for meg selv og mistet helt perspektivet for noen år siden. Orange og fantastisk! Særlig med orange øyebryn og skjoldete ansikt.

tar det penere nå pg selvbruningskremer meg litt innimellom med en litt dyrere krem og kun ett lag:) Med pudder ser det ikke orange ut, men til daglig er jeg omtrent som en smurf med røde prikker

Skrevet

Med mindre jeg reiser til sydlige strøk, så bruner jeg meg ikke i det hele tatt på vinterstid nei. Blir nok ganske blek på slutten av vinteren, men det skal man jo liksom være synes jeg. Til gjengjeld er jeg kanonbrun på sommeren da ;-)Så her er det all-natural, hehe...

Skrevet

Jeg tar aldri sol og bruker aldri selvbruningsgreier heller.

Jeg sitter av og til en time i sola om sommeren, men har ikke så stor tålmodighet til det heller...

Håret mitt er bare sin naturlige kjedelige farge.

Skrevet

Bruker aldri noenting omtrent..

Kun hvis jeg skal på fest eller noe, så bruker jeg litt mascara og litt øyenskygge..

Men det er igrunn ingen vits med mascara, da ingen ser det likevel.. Har naturlig mørke vipper..

Skrevet

Jeg synes det er utrolig stygt med den overbrune, fake fargen. Pluss på med overbleket hår så blir jeg helt målløs. Hva er det de ser når de ser seg i speilet? De ser jo ut som slitne gatejenter uten stil og med svrt dårlig syn. Det er et fascinerende feneomen.

Skrevet

Blek vinteren igjennom. Tar av og til 3-4 soltimer på våren/. Dette for at jeg skal få litt fortere farge når jeg er ute og ikke bli så fort tidlig sommersolbrent. Jeg har en tendens til å bli kun rød og ikke brun på sommeren, derfor soltimer. Brunkrem bruker jeg ikke. Klarer rett og slett ikke å få det pent. Synes det ser så merkelig ut med jenter som bruker masse brunkrem, helst da i en mye mørkere farge enn det de egentlig er. Kan du ikke få det på så det ikke synes, for det er jo det som er litt meningen med brunkrem da, så lav vær og bruk det!

Skrevet

Hehe. Nei, og er vel egentlig temmelig ekstrem den andre veien. Etter at solingshysteriet mitt tok slutt, har jeg endelig fått behagelige ferier. Ligger nesten aldri i sola, bortsett fra når jeg tørker etter bad. Har sett noen ekstreme tilfeller av solskadet hud på forholdsvis unge damer og har ingen interesse av å ende opp med ansiktet full av pigmentflekker og dype rynker. Har fjernet flere skumle føflekker etter gamle synder. Synes "overbrune" ser ut som gamle sjøulker som har en hud som kan sammenlignes med krøllete gråpapir.

Skrevet

Jeg striper håret,for å få litt liv i det:-)For ellers er det ganske kjedelig..

Og jeg tar sol sånn ca en gang i mnd,så ikke akkurat nok til å bli brun,men bare holder den verste hvitheten borte;o)

Så jeg vil påstå at jeg er ganske naturlig:-)

Skrevet

bruker aldri selvbruning.

Kan ta et par soltimer før sommeren, men ellers er det min naturlige hudfarge som råder. Blir fort brun når jeg er ute i sola, men smører alltid med høy faktor.

Har litt fregner, så jeg blir aldri helt "kritthvit" i ansiktet:)

Har min naturlige hårfarge også. Tar noen lysere striper innimellom på sommeren, men om vinteren er det min naturlige mørke hårfarge som gjelder:)

Skrevet

Her kommer et lite tips for dere som vil ha litt farge i forbindelse med fest, klær med litt utringning ol.

Finn en frisørsalong som fører merket Sexy Hair og sjekk om de også har en bodyspray som heter Sexsymbol.

Det er en spray som du bruker der du måtte ønske og det gir umiddelbart en lekker brunfarge. Ikke gul og oransje, men blir brun i forhold til underlaget.

Den holder kjempebra hele dagen (Eller festen...) og vaskes lett av med såpe.

Vanskelig å forklare helt, men bør prøves!!

Vi har den i vår salong og den har blitt en bestselger i høst!!

Skrevet

"Bruner" meg aldri. Er natulig blåhvit og stolt av det, hehe.

Tar glansvask i håret fra tid til annen og sminker meg minimalt når jeg skal på noe. Enten er jeg blitt for "gammel" til å stæsje meg opp (det fantes en tid hvor jeg sminket meg kun for å gå i postkassen) eller så har jeg bare begynt å gi blaffen. Jeg ser sånn ut, ferdig med det.

Skrevet

Jeg tar nesten aldri sol, men bruker selvbruning innimellom, mest om vinteren. Har en selvbruning som gir fin brunfarge, ikke oransje som mange gir.

En venn av samboeren min kom opp til oss idag, jeg har aldri møtt han før, fikk sjokk når jeg så han. Han må ha sovnet i solariumet for han var så unaturlig brun at det var stygt. Måtte le for meg selv når han var gått.

Skrevet

Vær så snill og forklar 'glansvask' for meg ... har hørt om det, men aldri sett det og ergo ikke skjønt det.

Skrevet

Jevnt brun aaret rundt, men saa har vi alltid solevaer her daa saa farven kommer bare fra aa vaere ute med ungene ol, et sjeldent bassengbesoek i ny og ne.

Skrevet

Alltid naturlig blek, jeg. :)

Bortsett fra sommeren da jeg får litt farge.

Skrevet

Bleik ja:) Typ lyseblå:) Mørkt hår med noen få refleksstriper. Skal jeg på noe bruker jeg mineralpudder i ansiktet, og litt farge i kinnene i tillegg til mascara og øyeskygge, men blir ikke mye farge av det pudderet gitt:)

Er ungdomsskolelærer, og ser mye interessant i farger og sjatteringer:)

Skrevet

Prøvde diverse selbruningskremer i tenårene, ble ikke spesiellt vellykket, tok også endel sol gjennom vinteren tidligere. Nå er det ikke så nøye lenger, jeg er lett rosa i huden, blir ikke særlig brun uansett hva jeg gjør, så jeg har gitt opp.. Dessuten har jeg tippa over 30 år, så jeg må jo tenke på rynkene også, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...