Gå til innhold

Er DU klar til jul?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med en nagende følelse av at jeg har glemt noe. Jeg er altfor avslappet og føler jeg har urettmessig kontroll, hehe. Men gavene er altså ferdighandlet og -innpakket og levert. Huset skal vaskes i morra og i overimorra. Må huske å be mannen sette treet inn i morgen tidlig (i kjellern). Handle mat? Er jo ikke de store mengdene vi trenger heldigvis, siden vi er invitert bort de fleste dagene. Den supergrundige vasken hopper jeg som regel over. Burde tatt den i år, men plutt sover jo så kort av gangen at det å ta mer enn det nødvendigste er bare stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med samme følelse her, hva har jeg glemt:S Har på følelsen av at det er en julegave, så jeg har skrivd hva vi har kjøpt til alle sikkert 30 ganger nå, og kan ikke skjønne at jeg har glemt noen:P men føler det:P

Vi har igjen å levere 2 gaver, og pusse sølvet til bunaden min (som jeg HÅPER jeg fortsatt kommer inn i)! Jeg vasker heller skikkelig etter jul jeg...

Skrevet

Tjaaaaa...

Alle gavene er vi ferdige med...trooor jeg..

Pakker for alle pengene nå da vi skal oppover til familien vår i jula og være der en stund og der er det bikkjekaldt så da pakker jeg alt jeg kommer over som jeg mener kan være nyttig på en eller annen måte.. Tviler sterkt på at det blir plass til noen av oss når bilen er fullpakket.

Hmm.....

Skrevet

hehe, NEI.... :P ferdig med de fleste gavene, skal gjøre unna de siste i morgen, pluss vasken og mathandlingen, tror jeg... :) Kjøper vel sikkert en ekstra flaske vin, en liten leke og noen lys og pakker inn hver for seg i tilfelle jeg plutselig har glemt noen...! Hehe... Men satser sterkt på at jeg har oversikten...!

Skrevet

Satser på at vi er ferdige, sitter å dingler å venter på å så sjekka inn online på klm, så farter vi nedover til kalde Italia i morra.. (er jo fader meg like mye snø der som her :()

ellers håper jeg at jeg får pakka ned alt lille pirat trenger til flyturen.. hmm.. mat, flasker, kosehesten marley, bleier, poser, ekstra skift.. tja..

Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke skal stå for matlaginga i år og sender mange varme takketanker til min supersøte svigermor som nekter oss å gå inn på kjøkkenet så fremt vi ikke skal spise..

det blir vel jul på oss alle uansett om vi har glemt noe! :)

jeg bare håper vi ikke blir stuck i amsterdam pga av snømengdene..

Skrevet

Delvis =)

Skal jo omtrent ikke være hjemme i jula da men..

Har alle pakkene klare, skal ut og levere de siste i morra ettermiddag..

I kveld skal vi ut og kjøpe juletre, som vi skal pynte i morra kveld.. Samme gjelder resten av julepynten, det kommer opp i morra..

Ellers er kaker o.l ferdig, skal ut og handle inn det vi trenger til jula etterpå.. Skal bort på middag hver dag, så trenger ikke så mye =)

Skrevet

Nei, er ikke klar.

Skal vaske huset sammen med mannen i morgen. Vi skal pynte treet i dag.

Vi må handle litt julemat.

Skrevet

Har bare igjen en gave til datteren og moren min. Ellers er alt klappet å klart. Å bra er det. For i går klarte jeg å skli på gulvet å vri noen sener bak kneet. Crocks og vann på gulvet er 2 ting som ikke går sammen :-(((

Skrevet

Føler meg klar men er det ikke.

Mangler en gave til niesa mi.Må pakke inn og få levert mange gaver noe som ikke er lett med vogn + snø + buss. Må kjøpe kjole til minsta. Må finne ut hva jeg skal ha på meg.

Prøver nå å vaske huset, men det er ikke lett med feber, hoste og aua i øret :(

Skrevet

Har igjen å handle noen småting!

Huset er ferdig vaska og pynta :)

Sitter i god stolen med beina høyt og nyter lukta av julehus :o)

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt. Dette er den travleste førjulstiden vi har hatt og jeg har mindre krefter enn normalt grunnet graviditeten.

Vi har kjøpt juletre men ikke pyntet det, idag skal vi i bursdagsselskap og på julekonsert så jeg vet ikke om vi får tid i dag.

Vi har enda tre julegaver som må handles.

Jeg skal lage julekonfekt.

Jeg har ikke fått tatt julvasken enda.

Og morgendagen blir tilbrakt på sykehuset for kontroll med jenta mi..

Meeeen, julen kommer uansett, så det nytter ikke å stresse..Vi skal uansett være lite hjemme hele julen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA, det er jeg :o) Jeg skal ut å finne en bitteliten gave til som min samboer skal få, også skal jeg ut å finne en liten ting til broren min, men det er ingen stress! Bare kos :o)

Julevasken har jeg tatt i dag, gjenstår bare å få vaska alle klærne :o) Lenge leve trommel! Også må jeg ut å levere gave til tanta mi (som bor 12 minutter unna)...og da, DA er det jul :o)

Skrevet

God mat, hyggelige mennesker og til og med pakker?

Jeg er ALLTID klar til jul. =P

Skrevet

Ehm... Dersom det innebærer at man akkurat har tatt barnefar tilbake etter måneder med bøll, tull og tøys; kjøkkenet holder på å bli totalrekonstruert, juleplanene drastisk er endret grunnet en "svigermor" som dør etter å se/kjenne på magen og at vi derfor må haste til Bergen til tross for at håndverkere nærmest bor i leiligheten min, joda. For ikke å glemme det faktum at jeg har lovet meg bort i julen allerede og helst skulle sittet på flyet til Trondheim for å besøke ei venninne nå.

Jaja. Alt for kjæresten.

Skrevet

ah, Kapabel, jeg leste først at svigermor hadde dødd etter å ha kjent seg på magen. Godt det ikke var slik.

God jul alle sammen :)

Skrevet

Hehe; nei, unge dama på 41 får vi håpe fortsatt lever leenge :))

GOD JUL og kos deg masse i Italia, skulle gjerne dratt dit med deg!! :))

Heldiggrisen. Blir dere til over nyttår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...