Lillesnuppis Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Regner med at det fremdeles er noen våkene her inne. Å som sikkert sitter å gomler på noe. Jeg har kost meg skikkelig. Smultering (kjøpt på Rema 1000 3.50 pr, stk) eple iskald cola zero 2 clementiner Å nå fikk jeg lyst på litt micro popcorn ... Denne jula tar alltid knekken på meg. Småspiser hele tiden...
Bibappelula <3 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Store tyggis kuler fra Candy-King! Knallgode, tygger de i 3 minutt førr jeg spytter ut og putter inn en ny...hehe nammenam
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Våken ja, og du kan være sikker på at jeg gomler på noe... Non-stop(rester fra pepperkakepyntinga før i dag), og et stort krus med gløgg! Blir søt og god til jeg skal legge meg..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Neglen min! Uærk, jeg biter ikke negler, men hadde tommelfingern i munnen av ukjente grunner. Out it goes og til bad og seng bærer det med meg *sittet oppe altfor lenge*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå