Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 og jeg har lagt guttungen så synes jeg det er så deilig å synke sammen i sofaen og slappe av. Kjenner på kroppen at han krever mye mere oppmerksomhet og mindre søvn på dagtid fortiden..... Men så går det en liten stund og merker at jeg allerede gleder meg til morgendagen og at jeg skal få tilbringe masse tid med gutten min. Føler nesten et lite savn når han har lagt seg for natten. Han er bare 5 mnd, så jeg er fortsatt hjemme i perm. Kan nok til tider være slitsomt å være alenemor. Men å vite at ca kl 7 i morgen tidlig så vet jeg at det er en liten plugg som smiler bredt til meg fra senga si, så er det virkelig verdt å være litt sliten innimellom.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Veldig sant! Kjempeslitsomt å være alene til tider,men når de små ser på deg,smiler med hele seg, holder rundt deg med de små hendene sine, hopper av glede når du kommer inn i rommet...-ja, da er det verdt det! (Er selv alene med en på snart 5 år, og ei på 1 år..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå