Ønsker troll 2010 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Etter hva jeg har forstått er det ikke lov å få besøk på barsel avd pga smittefare av svineinfluensa. Nå føler at denne epidemien har roet seg veldig nå. Jeg vet det er lenge til jeg ligger der selv, men dyns det er så trist hvis ikke engang besteforeldrene skal få se bebisen mens vi er på sykehuset. Noen som har hørt noe eller vet noe om hvor lenge dette kommer til å vare?
W29 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 tror det er opphevet på de aller fleste steder, tror det gjelder kun for folk med symptomer nå.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Inne på 3.trimester hadde de en tråd som handlet om hvilke sykehus som har opphevet dette. Det skal visstnok stå på hjemmesidene til sykehusene også. Og det er opphevet de fleste plasser, så jeg krysser fingrene for at det holder seg rolig, og ikke får flere alvorlige utbrudd, slik at det ikke blir stengt igjen innen vi skal føde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå