Gå til innhold

Jeg blir så forbanna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og bor delvis hos mine foreldre og delvis i egen leilighet. Har 3 yngre søsken som er en god del år yngre en meg. Jeg bor der mye pga min mor har ønsket det og for det er mye hjelp å få der.

Jeg har da selfølgelig rommet mitt der som jeg har en barneseng og en god del klær og eiendeler som er mine.

Saken er den at med en gang jeg er ute av huset, er en av mine søsken og da spesiellt min søster på rommet mitt å forsyner seg med ting. Da jeg kommer og skal ha disse tingene så spør jeg hvor de er, og da får jeg beskjed av min mor at de har hun fått for de lå jo i skapet her uansett.

Jeg blir så sint! Hun kan da ikke drive gi vekk mine ting som jeg har kjøpt og betalt selv!!

Hva kan jeg gjøre med dette?? Det koker i meg her jeg sitter, må bare få det ut så det ikke er min mor som får den utblåsningen i ansiktet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What??? Hadde klikka jeg også!! Har du mulighet til å låse døra? Tror jeg hadde gjort det!

Skrevet

Ja, selfølgelig kan jeg låse døra.. Men det er ikke vits, for det er en vanlig innedør og det skal ikke akkorat så mye til for å låse den opp. :/

Skrevet

Si ifra da vel, at hvis det er noen som skal gi vekk DINE ting så er det DEG

Skrevet

Jeg har sagt ifra, men da kommer det bare ¨jaja¨ også en eller annen form for unskjuldning. Jeg kan ikke legge fra meg noe som er av interesse hos mine søsken uten at de plutselig har overtatt det. Dette også hvis jeg f.eks hvis jeg har handlet for min mor da jeg var på vei dit, og har handlet noe godt som f.eks en chips til meg selv som jeg skal ha en lørdagskveld. Har jeg da glemt å gjemme denne chipsen og går for å trille barnet i 10 min, så er det borte!!

Så det hjelper jo ikke å bare flytte ut heller, jeg er på mange måter litt avhengig av hjelpen også. Betaler min mor for å være dagmamma istedet for barnehage også er jeg nok litt ensom når jeg er hos meg selv.

Skrevet

Du må nesten bare velge da, leve med å ikke få ha tingene dine ifred eller å flytte ut.

Kanskje du bare må leve med det siden du får så mye god hjelp av moren din, men jeg hadde helt klart sagt ifra til søskna mine igjen og igjen om at de ikke skal røre dine ting uten å spørre deg først, evnt vært skikkelig barnslig å tatt deres ting (som en lærepenge)

Skrevet

Jeg støtter kjeften, du må rett og slett flytte ut.

Skrevet

Jepp, da er det på tide å flytte ut.

Ikke bare delvis, men helt. Moren din kan vel være dagmamma for det?

Skrevet

Du får kjøpt en ekstra "lås" til å putte inni den vanlige låsen, tror jeg ville brukt det. (Jernia har sikkert det f.eks...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...