Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Det har ikke vi.. Håper vi får tid imorgen. Men kanskje det blir på lille julaften om kvelden? Er da vi pleier å gjøre det..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Nei, det blir gjort på lillejulaften, men jeg har hørt om flere som allerede har gjort det.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 nei, men blir vel i kveld eller i morgen tidlig..... )
Lene~mor til tre Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Ja vi pyntet Juletre igår kveld
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal pynte treet i kveld. Pleier egentlig å vente til lille juleaften, men så får vi litt besøk i kveld og i mårra så da fant vi ut at vi skulle pynte det i kveld.
happy1 Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal pynte det i morra kveld, då kjem gutungen heim frå pappaen og det blir lillejulkveld.. endeleg.
Agehya Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Jeg kommer til å pynte det på formiddagen i morgen, for barna skal sove hos far i morgen kveld. Har akkurat hentet treet i kjelleren, og det var visst ikke tint helt gitt. Sitter og hører på at isklumpene treffer gulvet. :S Jaja, så skal nå ingen klage over at jeg ikke har vasket gulvet til jul. Tørker og tørker, men er vel klissvått i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå