Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 88000kr i året i 2005 i følge wikipedia. Sikkert ikke så mye mer nå.
Agehya Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Fattigdomsgrense er bare et annet uttrykk for lavinntekstgrense, og er egentlig ikke en offisiell grense. Men det blir sagt at de som lever under lavinntektsgrensen er fattige. OECD regner 50% av medianinntekten for lavinntekt, mens EU regner 60% av medianinntekt. Medianinntekt er det midterste tallet når det sorterer alle inntekter etter størrelse. I 2007 var medianinntekten for norske husholdninger 365 500 etter skatt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg levde på 110 000 i fjor... Er det under fattigdomsgrensa?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 I følge ligningen, eller det reelle?
Agehya Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Kommer helt ann på om du har barn osv. Dette er fra 2007: http://www.dinside.no/115026/her-er-lavinntektsgrensene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå