Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 har ikke nevnt denne vaksinen med et ord, og jeg har vært på tre kontroller. Er 16 uker på vei. Og jeg har glemt å spørre hver gang. Hadde ikke tenkt å ta den heller. Men trodde han kom til å anbefale meg det??
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Vaksinen er helt frivillig og man skal vel da holde seg selv oppdatert på dett via pandemi,no f.eks, sikkert derfor han ikke sa noe, eller så glemte han det sånn som deg
mamman til Jonathan + spire Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Tok vaksinen første vaksinasjonsdag i min kommune men fikk aldri noe anbefaling fra verken lege eller jordmor...de nevnte aldri noe om det så lenge som ikke jeg gjorde det. Tror dette er pga at de ikke vil ha noe innvirkning på de...at det skal være et personlig valg som er tatt kun pga det du selv føler og mener!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 De ikke vil ha noe innvirkning...? Nei, det er nok derfor det har gått massive kampanjer i alle medier om å ta vaksinen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå