:-)))) Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 ...slik at de ikke mister rytmen. Vi skal bort i jula og da skal de som har selskapet legge sønnen sin på ett år senest klokken 1930, så vi må gi gavene i det vi kommer inn døra nesten. Bare jeg som synes det er litt rart....så lenge ungen holder humøret mener jeg og ikke blir grinete og sånn. Er jo koselig for alle å være litt oppe denne dagen, og sovner han på sofaen er det jo ikke noe verre enn å bære han opp i senga si.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg ser min plutt an. Han pleier å være usedvanlig klar for senga allerede før halv sju, altså grinete, så om han er sånn på julaften blir det natta da. Husker storesøster ble lagt i halvåttetiden da hun feiret sin første jul. Vi startet julemiddagen litt tidligere det året da, mot alle gamle tradisjoner ) Håper likevel at han kan få sovet en ekstra ettermiddagsdupp så han holder ut litt lenger,men sånn ellers tror jeg strengt tatt ikek han bryr seg så veldig om det heter julaften, bursdag eller søndag.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 ja min 1 åring legger seg til vanlig tid, han koser seg ikke når han er trøtt, og han blir stuptrøtt når kvelden kommer, og da blir det ikke koselig for meg eller andre med en overtrøtt og sutrete 1 åring. han får heller kose seg hele dagen, tror det holder i massevis.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Vi tar middagen i 16-tiden så det ikke skal bli så seint for de små. De er stuptrøtt i 19-19-30 tiden. Er ingen vits i å holde dem oppe pga noen gaver som kan åpnes litt før, tenker jeg.
Voilà Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Vi legger da alltid våres knøtt til vanlig tid. Vil ikke miste rytmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå