Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Vi venter nr to og hva trengs. Det kommer samme kjønn. Det eneste jeg kommer på er en til dunpose da storesøster vil bruke sin i barnehagen. Hva annet var nødvendig? Har jo bilsete og vogn. Men hva med feks lekegrind? Reiseseng slik at man kan plassere babyen trygt en plass.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Er 18 mnd mellom mine. Lekegrind er ekstremt kjekt sånn i starten! Ellers er det alt man trengte til største. Vi har brukt søskenvognen mye!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Bæresele/skjal brukte jeg mye inne.. Søskenvogn ute.. 18 mnd mellom mine eldste
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Blir 26 mnd mellom her og det å sitte i vogn er ikke populært lengre. Så vi avventer kjøp av søskenvogn. Men takk for tips:)
Tante Gustava Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Det eneste vi kjøpte var søskenvogn og lekegrind. Lekegrinda er det mest geniale kjøpet vi har gjort. Der ligger lillebror i fred og ro for nysgjerrige storebrorfingre, og jeg kan faktisk forlate rommet for å gå på do uten å ha med meg minst en av ungene! Ellers så har vi vel også kjøpt litt ullklær i små størrelser siden førstemann var vårbarn og lillebror er høstbarn.
chill+enda en til Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Ja, lekegrind har vært et must her også. Det er 2 år mellom våre. Vi har også båret endel i sjal og mei-tai, så det har vært en god investering. Vi har ikke hatt søskenvogn. Søskenvogn skal vi derimot skaffe oss nå, siden det blir 15 mnd mellom nr 2 og 3. Tipper at lekegrind kan være kjekt å ha nå også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå